Woon jij in Voorhout?? Hmm Maarreh Moto GP is inmiddels gekocht 48 euro bij de Media Markt, ik krijg hem woensdag
WouteR heeft gelijk timing is ook erg belangrijk, daar wordt je op een gegeven ogenblik ook steeds beter in.
maar stel je staat pole position (lol heet dat ook zo bij motorsport?) behoud jij die dan bij de start
ja maar behoud je m nou die pole-position... zo ja dan vind ik je een handige jongen en dan mag je t mij voordoen ]:-
Hoe geef je gas? Om een goeie start te kunnen maken moet je niet gas geven met je button, maar (afhankelijk van welke controller set-up je gebruikt) met je stick of je trigger. Je kunt dan namelijk veel beter je gas doseren. Voordat de lampen uitgaan kun je dan al je motor wat toeren laten maken en als de lampen uitzijn en je rijdt weg kun je steeds meer gas geven (zoveel totdat je achterwiel net niet slipt en je dus je maximale koppel hebt). Bij regenraces maakt het dan echt niet meer uit welke plek je op de grid hebt, bij de start haal je ze allemaal in
Nee, ik vind het superirritant. Als ik na de start eenmaal op volgas zit gebruik ik de button. Hierdoor heb ik wel een beetje een rare rijstijl af en toe (remmen op plekken waar je dat in het echt beter niet kunt doen met een motor...) Misschien kun je nog het beste een controller config. kiezen waarbij je triggers als gas en rem werken (zoals bij de meeste racespellen) dan kun je beter gas doseren zonder het ongemak van die stick....
ja heb ik gedaan start ging dan inderdaad beter maar dan kon je weer niet je remmen appart gebruiken ]:-
Da's minder.... Maar volgens mij moet je die wel nog afzonderlijk kunnen bedienen, zitten alleen onder andere controls... Kun je als het goed is ook veranderen.
k heb het nu met de thumbstick gedaan en dan overgenomen met de button echt geweldig zo lukt het.... wat mij betrefd is deze thread nu dus gesloten... tenzij iemand anders er anders over denkt bedankt nog bij de weg