Wacht maar tot je bij de baas genaamd alma komt, k heb daar echt zooooo lang vastgezeten omdat k unprepared was en maar 1 safe had. K von het btw ff daarvoor al een stukkie pittiger worden. Dat was dacht k in chapter 7.
ik ben nu bij die 2e stuk waar je kan saven ik moet tegen 4 van die vage draken daarna tegen 1 draak 6 kleine fiends en 2 grote magere heins en daarna moek tegen die vage inktvis..verder ben ik nog niet gekomen
daar ben ik al voorbij, die zijn nog te doen. Fase 4 is nog iets anders ik gebruik meestal de Lunar of dragon sword, wel kut dat je geen ninpo hebt of je moet het kopen
DAMN ik had bijne die dikke ijsbeer verslagen moest nog een klap doen ofzo pakt die mijn beet met zijn armen gaat die me een beetje lopen op eten ....toen wask dood
Ik weet hoe je je voelt.! Dat heb ik al zovaak meegemaakt dat ik er bijna was, en dan op het laatste moment ga je dood!
dat is zo verschikkelijk irritant ja...heb je echt nog een paar klappen te gaan, denk je dat je het nog wel haalt met je lage health (tis zonde om dat een great spirital exiler te gaan gebruiken ) word je vermoord...AAH!! maarja, aan de andere kant ook gewoon super vet, want je blijft doorspelen want je WEET dat het gewoon te halen is
BTW er is tochj een manier op de classice NES versie van ninja gaiden te unlocken... Hoe doe je dat ?!
Ruud je moet je hoofd niet zo bewegen tijdens het spelen. Dan is het beeld wat rustiger en heb je geen last van nekkramp. Wanneer kom je weer op school o grote spijbelaar?
Ik zit nog steeds vast bij de 1e verschijning v/d Spoiler Vigoor Emperor Ik zit zonder healt potions, als ik een stuk of 3 keer inferno heb gebruikt, heb ik ongeveer de helft van z'n HP weggeschoten, maar daarna lukt het niet meer. Tips? Is z'n 2e verschijning ook zo moeilijk, of kun je die wel zonder Ninpo af?
de nes versie speel je vrij door alle golden scrabee's te hallen, deeltje 2 kan je vervolgens weer via een of ander vreemd truukje vrijspelen...
Hahaha Lol @ Ruud ( Al weet ik niet wie je bent ) Trouwens als ik geen stage had, dan zou ik ook spijbelen om te gamen School zuigt toch maar. Simpel as Hell
Deeltje 2 krijg je door in level 10 waar je ook een 60/80/100 Fiend Challenge had, in the Peristral Passage of zoiets, door daar dus bij een van die pilaren naar boven te springen. Deeltje 3 krijg je door in in die stad tegen de kerktoren aan de kant van van de smid te schieten (je hebt 4 klokken, die richting Han's bar moet je nemen).
Hoe durf je mij te beschuldigen van spijbelen Helaas ben ik echt ziek deze keer. Bovendien stink ik naar kakkedoris.
staat kakkedoris in 't woordenboek? anyways, beterschap kleine knaap. Zie maandag wel weer dan. Je bent toch geen fiend geworden he?