ik wil weten wat ik zou krijgen als ik mijn xbox verkoop, niet dat ik het doe maar uit nieuwschierigheid ik heb dus 1 xbox- met zilvere skin-sticker 3 grote controllers- 2 met zilvere sticker - 1 controller startknop kapot 1 kleine controller dvd kit mijn huidige live account + 1 gloednieuw nog niet geinstalleerd advanced scart kabel halo 1 project gotham racing 1 rallisport challenge prisoner of war medal of honor frontline splinter cell 1 & 2 blinx mech assault moto gp 1 midtown madness3 hitman 2 & 3 ghost recon:island thunder colin mcrae 3 segaGT Rainbow six 3 max payne 1 & 2 gta doublepack sims bustin'out counter-strike dtm race driver 2 als mijn calculaties juist zijn is de nieuwwaarde ongeveer 2360 euro...*slik maybe ben ik nog wat spellen vergeten wat zou ik hier voor krijgen???
ga er maar van uit dat je niet meer dan 40-50% van de nieuwwaarde krijgt Ik denk in jouw geval misschien hooguit €900
900 euri? dat gaat niemand ervoor geven, Als je het wil verkopen, kan je het het beste in,losse delen doen, een paar spellen, je controllers etc
damn tis niet echt waardevast he...niet erg handige investering van een kleine 2000 naar zo'n 900 wtf
Zoals hierboven al is vermeldt kan je dit beter niet als 1 pakket verkopen, maar los. Overigens denk ik dat je er minder dan 900 euro voor zult krijgen. Een xbox kost momenteel nog maar 149,- euro en veel van de games die je hier hebt staan kosten rond de 30,- euro. Check de huidige nieuwprijs voordat je iets verkoopt en reken daar ongeveer de helft van. Succes met de verkoop.
als ik een console tweedehands zou kopen zou ik hem zonder spellen kopen. anders zit ik met 10 kutspellen opgescheept. ik zou het dus los gaan verkopen. verder wil iemand die tweedehands koopt iets voordeligs. die gaat geen 1000 euro neerleggen. ik zeg ook maximaal 400 euro.
gast zo moet je het toch niet zien je wil het toch niet verkopen. dus heb je er toch plezier aan??? dan is het toch nog steeds een goede investering
je moet trouwens met de nieuwwaarde niet ervan uitgaan wat jij hebt betaald maar wat het nu nieuw waard is. als mijn calculaties juist zijn is de nieuwwaarde ongeveer 1000 euro...*slik
tuurlijk heb ik er plezier aan maar als ik wist dat het zo snel zijn waarde zou verliezen had ik een andere hobby gekozen...postzegels verzamelen ofzo
In dit totaal pakket, schat ik hooguit €300,- Alles los, dan kom je toch al snel hoger uit. Probeer eerst eens wat games te verkopen, voordat je je Xbox wegdoet. Anders blijf je met ruk-games zitten, terwijl je de Xbox al verkocht hebt.
Mjah, ik denk ook zo tussen de 250 en 300 euro dat je ervoor zou kunnen krijgen(iets meer misschien van iemand die de gemiddelde prijzen niet kent). /edit: alles in 1 koop he, alles apart kan je er meer voor krijgen, alleen blijf je dan misschien met hardware of spellen zitten en dat kost je meer aan verzendkosten.
Maximaal 200 euro ofzo.... (no joke). Ik heb een maand geleden voor een vriend van me voor zn verjaardag met wat mensen een Xbox gegeven. Xbox was net een half jaar oud, PGR2, DTM, SSX Tricky, James Bond Golden Eye en nog een spel die ik niet meer weet. Daar hebben we 130 Euro voor gegeven, inclusief twee kleine controllers.... Die van jou is aan de spellen te zien al een stuk ouder... En mensen vragen tegenwoordig naar de DvD drive omdat ze ook hun zelf gebrande muziek willen afspelen... Dus als ik jou was er gewoon lekker veel plezier nog aan hebben of inderdaad in losse delen verkopen...