Heel wazig, maar waar. Zet me dagen achter elke 3d shooter, THPS of elke andere willekeurige 3D wereld en niets geen problemen, maar ik heb de laatste 2 keer na een half uur spelen echt moeten stoppen met Aggressive Inline omdat ik er op een of andere vage manier niet tegen kan en compleet misselijk wordt. :{ Nu wordt er meestal in de handleiding wel gewaarschuwd dat dit bij somige mensen voor kan komen, maar dan zou het toch frequent moeten zijn en bij elke FPS game/Extreme sports game, terwijl ik juist daar nooit geen last ervan heb gehad. Flink balen, want AI is een hartstikke gaaf spel. Om wat verder ermee te kunnen komen zal ik het voortaan heel gedoseerd moeten gaan spelen. Iemand anders hier wel eens last van gehad of ervaring mee? Zooi gaat zo eerst even Tony Hawk ofzetten om te testen of ik het daar nog steeds niet heb.
Hmm ik had het toen ik voor het eerst dat G3 spel speelde op de Gamecube, dat je zon bocht naar beneden of boven ingaat, dacht ik eerst echt fooook en ik voelde me nie zo lekker Best vaag, daarna geen last meer van.
Vaag, heb er nooit last van al ik spel speel. Mijn moeder heeft er weleems last van als ze spel speelt waarbij je moet vliegen. Das ook best vaag. Maar zo niet weten hoe dat komt
Op zich is het probleem niet echt een vaag iets en zijn er wel meer mensen die er last van kunnen hebben, echter: Je zou dan redeneren dat hij (bijna) altijd plaats zou moeten vinden. Probleem is dat ik al jaren, dag in dag uit games in een 3D omgeving speel en nog nooit problemen heb gehad en nu ineens bij AI wel. Ik snap er zelf ook geen fok van. :{