Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559

    Brothers In Arms is ook een FPS hoor :{. Alleen werk je daar in teamverband. En bij CoD loop je ook 3/4 van de tijd met meerdere soldaten rond.
    En in Brothers In Arms moet je ook objectives behalen, dus je kunt ze wel degelijk op bepaalde punten met elkaar vergelijken!
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_ lol
     
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Had ik dus wel gelijk ;)
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja er lopen misschien wel soldaten rond maar die staan maar een beetje stom bij jou te kijken. Je kan ze geen orders geven wat dus wel bij BiA kan. En het is veel realistischer dus het is een heel andere game.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, maar Masterapu zei dat ze helemaal niet met elkaar te vergelijken zijn, en daar ben ik het niet helemaal mee eens.
     
  6. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik ook niet :p
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat BIA geen FPS is. En ja bij CoD loop je ook weleens met een team. Maar daar loopt het team gewoon een beetje mee, bij BIA draait het spel om het team. Je moet ze orders geven enzovoorts.
     
  8. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er trouwens ook levels dat je bijv. in Carentan moet vechten.. bijv door de straten enzo?!
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je gaat meerdere malen door kleine stadjes heen, maar ik ben eerlijk gezegd geen ster in 't onthouden van namen, dus dat zou heel goed kunnen. Komt me heel bekend voor je vecht in ieder geval in de buurt.

    Het is heel goed mogelijk dat dat zelfs een van de grotere missies is, waarbij je de stad Carentan moet aanvallen en bevrijden van de Duitsers, nadat de geallieerden zijn geland. maar pin me daar niet op vast.
     
  10. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt me echt zo wreed :D
    Ik hoop dat het beetje een soort Call of Duty voor PC wordt alleen dan nog beter.
    Die sfeer in dat spel vond ik echt zo gaaf toen :)

    Wou alleen dat de spellen wat goedkoper waren :confused:
    Ik kan het niet meer aan wat er aankomt
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Misschien als je eens op Google kijkt en het verhaal van de unit waar brothers in arms over gaat zoekt kan je zo vinden waar hun allemaal zijn geweest. Het waren toch 8 dagen dat je speelde? Dan kun je misschien zo zoeken tot waar ze die 8 dagen zijn gekomen.
     
  12. Mirella01

    Mirella01 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de missies speelt zich inderdaad af in Carentan.

    Google-en is dus niet meer nodig.

    Groeten,

    Mirella Uijtewaal
    Ubisoft
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dit spel lijkt me kk lauw!
     
  14. Nick_BiA.nl

    Nick_BiA.nl Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste meertalige fansite voor Gearbox's nieuwste wargame Brothers in Arms is vandaag geopend. Het duurt nog ongeveer een half jaar voordat de game uit komt en tot die tijd houden wij je constant op de hoogte van het laatste Brothers in Arms nieuws!

    Hier enkele kleine stukjes uit de artikels op de site:
    • Game Info - Gearbox Software heeft jaren lang in het diepste geheim aan Brothers in Arms gewerkt, al eerder als dat een van de Medal of Honor series en Call of Duty uit is gekomen. In deze tijd hebben de makers heel veel tijd gestoken in het bestuderen van de Tweede Wereldoorlog geschiedenis. Het is dus wel duidelijk dat dit een hele goede game gaat worden.

      Singleplayer - Brothers in Arms begint met een training op de Engelse basis, waarbij je leert hoe je de wapens moet gebruiken en hoe de besturing werkt. D-Day, 6 juni 1944. Samen met nog een paar divisies word je (Matt Baker) gedropt boven Normandië, waarna je je squad ('Baker's Dozen') in acht dagen van Utah Beach richting Omaha Beach moet leiden.

      Multiplayer - De multiplayer van Brothers in Arms verschilt totaal van alle multiplay modes die we in andere games hebben gezien. Het is een unieke combinatie tussen een first person shooter en een tactische game, waarbij je als leider van drie AI soldaten de vijand op een strategische manier moet doden.

      AI - Je krijgt te maken met groepen soldaten en tanks, die je op een slimme manier moet proberen uit te schakelen. Hoe verder je komt in het spel, hoe beter de AI wordt en hoe meer unieke uitdagingen je krijgt. De keuze tussen een soldaat schieten of hem ontwijken bijvoorbeeld, omdat de tegenstander je kan horen en je dus je squad verraad. Wanneer is de goede tijd om een actie te nemen?

      Wapens - In 1936 koos het Amerikaanse leger voor het semi-automatische wapen, de “Garand”. Hiermee was Amerika het enige en eerste leger met een semi-automatisch geweer. Het wapen bevatte een magazijn met 8 kogels met het standaard .30-6 kaliber. De ontwikkeling van het wapen kostte 15 jaar, uiteindelijk werd een erg goed resultaat afgeleverd.
    [​IMG]
     
  15. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie site! zal me zo denk ik wel ff aanmelden!
     
  16. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    He mensen, ik heb me ook al aangemeld daar en me naam is: Thrillseeka. het is echt een topsite dus allemaal aanmelden!
     
  17. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie site _O_
     
  18. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    heb me ook aangemeld en me naam lekker simpel gehouden: Rick. hoop dat het forum een beetje leuk wordt.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb me ook aangemeld, m'n naam is gewoon Rivanov. Dus je kunt me altijd herkennen! :+ Trouwens een hele mooie site! _O_
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  20. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Het forum is heel leuk! Weinig mod-geblaat (zoals hier :p)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina