Net op IGN gelezen dat er in de November editie van OXM (US) er een speelbare demo bij zal zitten van let op: Conker Live and Re-loaded *) Nou maar hopen dat ze ook voor de UK deze demo maken/erbij stoppen ik kan iig niet wachten op deze te spelen, ben helemaal WEG van Conker
Wel hebben dus. Maar straks is het weer zo`n erg magere demo dat je wel vaker ziet. Neem House of the dead III. Was echt goed maar het duurde maar 40 sec voordat je het had uitgespeeld. Ga`m wel kopen denk ik. In deze maand staat o.a blinx 2. (ook juiced, Second Sight, Collin 2005 en MTV music generator
Oe in die demo mag je gelijk op normandië slachten maar aan de andere kant.. het verraad ook een deel van het spel waar ik persoonlijk niet echt op lig te wachten..
Ik denk dat ik toch de demo niet gaat kopen. Ik koop toch wel games als Conker, PoP of DoAU. Misschien niet gelijk maar wel als ze afgeprijst zijn.
OXM UK is op veel plekken te koop. Hier in vlijmen bij de Bruna hadden ze m eerst niet maar toen gevraagd of ze die konden bestellen en nu ligt er voortaan elke maand eentje apart achter de kassa voor mij. Op treinstations kan je ook veel geluk hebben. Maar het beste is nog om bij je lokale magazine boer/boerin te vragen of ze de OXM voortaan elke maand voor je kunnen bestellen als ze m nog niet in hun assortiment hebben opgenomen. Houdt er wel rekening mee dat het blaadje op de meeste plekken €14 Pleuro's kost.