Heb net een Xbox gekocht op aanraden van veel mensen omdat de grafische kwaliteit hoger is dan de PS2. Nu ben ik gek op race spellen maar ik vraag mij of of dit zonder Force Feedback wel zo leuk is. Ligt dit aan de spellen of aan de Xbox? Kan iemand mij vertellen waarom microsoft ervoor gekozen heeft om hem niet met FF uit te voeren?
Das toch het trillen van de controller? Dat heb ik bij BO 3 en MM3 wel (bij MM3 continu)..welk spel bedoel je (force feedback kun je aan en uit zetten bij opties)
force feedback is iets heel anders, is niet te vergelijken met het trillen van de xbox controller. dacht trouwens dat er niet eens een stuurtje voor de xbox is met force feedback. maar dat weet ik niet zeker.
Nou ik begin haast spijt te krijgen dat ik geen Playstation gekocht heb... Iemand ooit gehoord dat dat aangepast gaat worden?? Als ik op mijn Madcatz MC2 de lampjes aanzet (trillingen aan) dan herkent in eens mijn Xbox het stuur niet meer. Heeft iemand dat probleem eerder gehoord?
Maarre Thedutchterror wat staat er bij Modena op jouw supersite?? http://www.xboxtreme.be/accesoires.htm
Mij maakt het ff niet zo veel uit. Het is een leuk extraatje, maar wordt er niet extra warm van. Kies zowieso geen console voor de FF.
Ik vind die sturen toch zowiezo kut, want een echte auto reageert veel directer dan zo' n stuurtje het is compleet niet realistisch naar mijn idee. Als ik aan dat stuur ruk duurt het een eeuwigheid voordat ik de bocht doorga. BTW: lijken ALLE auto's in die spellen snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging te hebben want als ik met 300 km aan me stuur ruk dan vliegt me auto in het echt wel de baan af, bij zo'n stuurtje heb ik nog de tijd om het corrigeren. Nu is snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging super relax (vaak mee gereden), alleen die oude bakken in PGR2 hebben dat gewoon niet in het echt.
Er zijn wel degelijk stuurtjes met FF te koop, of ze ook werken dat weet ik niet. http://www.psxshop.nl/index.php/cPath/22_67?osCsid=7dd2a31fcf051c7e3d2c8758efc69240