Geen Force Feedback

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Machiavelli, 7 okt 2004.

1. Machiavelli

Machiavelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een Xbox gekocht op aanraden van veel mensen omdat de grafische kwaliteit hoger is dan de PS2. Nu ben ik gek op race spellen maar ik vraag mij of of dit zonder Force Feedback wel zo leuk is.
    Ligt dit aan de spellen of aan de Xbox?
    Kan iemand mij vertellen waarom microsoft ervoor gekozen heeft om hem niet met FF uit te voeren?

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Das toch het trillen van de controller?
    Dat heb ik bij BO 3 en MM3 wel (bij MM3 continu)..welk spel bedoel je
    (force feedback kun je aan en uit zetten bij opties)

3. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    force feedback is iets heel anders, is niet te vergelijken met het trillen van de xbox controller. dacht trouwens dat er niet eens een stuurtje voor de xbox is met force feedback. maar dat weet ik niet zeker.

4. thedutchterror

thedutchterror Noobienoobienoobie

Leuk Bevonden:
    0
    Nee er is geen stuurtje met ff omdat de xbox dat niet ondersteund waarschijnlijk een fout van ms

5. Machiavelli

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik begin haast spijt te krijgen dat ik geen Playstation gekocht heb...

Iemand ooit gehoord dat dat aangepast gaat worden??

Als ik op mijn Madcatz MC2 de lampjes aanzet (trillingen aan) dan herkent in eens mijn Xbox het stuur niet meer. Heeft iemand dat probleem eerder gehoord?

6. Machiavelli

Leuk Bevonden:
    0
  7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mij maakt het ff niet zo veel uit. Het is een leuk extraatje, maar wordt er niet extra warm van. Kies zowieso geen console voor de FF.

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind die sturen toch zowiezo kut, want een echte auto reageert veel directer dan zo' n stuurtje het is compleet niet realistisch naar mijn idee.

Als ik aan dat stuur ruk duurt het een eeuwigheid voordat ik de bocht doorga.

BTW: lijken ALLE auto's in die spellen snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging te hebben want als ik met 300 km aan me stuur ruk dan vliegt me auto in het echt wel de baan af, bij zo'n stuurtje heb ik nog de tijd om het corrigeren.

Nu is snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging super relax (vaak mee gereden), alleen die oude bakken in PGR2 hebben dat gewoon niet in het echt.

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
  10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ff bij google zoekt vind je genoeg.....

Deel Deze Pagina