Desert eagle ????????????????????????? wat is dat ik heb op het net gekeken kan er nergens iets over vinden vertel en link graag
die L*L bedoelt Operation: Desert Storm Ik zou zeggen kijk op http://www.totalgamer.com Vet filmpie ook staat er volgens mij info op xbox.com Check it out! volgens mij is de game een soort van Deltaforce/H&D combinatie, met ventjes missies uitvoeren mzzl< Munch and Abe
airforce delta storm bedoelde ik lol ik kon nie op de naam komen. azurik is tof om tussendoor te spelen, gezellig hacken en slashen , beetje met the elements spelen (dat is een spel voor op je stok.) blablabala zeg nog een vraagje, ik heb nog niet echt een snelle site voor amerikaanse xboxspelletjes gevonden.. die naar europa shippen. de meesten wilden het niet doen....
Als de spellen leverbaar zijn worden ze denk ik binnen 24 uur opgestuurd. Dus vamuit canada, duurt denk ik 3 dagen tot een week?
k thanks, kan nie meer wachten op wreckless wwf en tapout. btw wisten jullie dat full 5.1 sound op de xbox echt ruled? halo is nog 10 keer beter geworden.
Xbox ondersteund 5.1? *schaamt zich dat hij dit niet wist!* Beter! Want laat mijn nieuwe stereo'tje dit nou net ondersteunen!