Ik ben op zoek naar een webshop die de xbox of ps2 games op tijd verstuurt zodat ik niet 2 a 3 dagen hoef te wachten terwijl de gasten die er gewoon heen lopen doodleuk kunnen spelen. Was het hele punt van pre orders niet om het spel op de release date of eerder te ontvangen?! Fable krijg ik morgen pas. als ik geluk heb, terwijl er al gasten zijn die em zo wat al een week hebben. Zal wel degene zonder bonus dvd zijn... Dit is gewoon geen stijl.... en noem dimplus niet, daar hbe ik fable lang geleden besteld
soms heb ik wel 's langer dan 1 week moeten wachten terwijl het geld al binnen was maar dan moet je gewoon ff bellen sturen ze het meteen op
Ik heb fifa 2005 dinsdag besteld maar nog altijd niet ontvangen van GCshop.nl. Had hem eigenlijk wel vandaag verwacht. Het geld heb ik overgemaakt en de status is vanaf woensdag: Betaald en in behandeling.
Al mijn pre-orders bij gcshop zijn optijd verstuurd. Behalve FSW maar dat lag niet aan gc shop maar aan THQ.
Ik vind dat GcShop nogal langzaam is de laatste tijd, dat zou waarschijnlijk kom omdat het een klein bedrijf is en met die spotprijzen zoveel orders zijn dat ze wel is wat vertraging hebben, vergeet niet dat zij ook mensen zijn en een vakantie willen Greetz Martini
nou...denk dat ze toch onderhand wel wat gegroeid zijn. bij SW:battlefront hadk woensdag betaald, en lag t donderdag op de deurmat. vraag me af hoe ze dat hebben gedaan dusse...GCshop he
Ik had dinsdag dus de bestelling gedaan bij GCSHOP, net kijk ik op orderstatus en er staat nu pas: Verzonden. Kan ik het spel dan maandag of dinsdag verwachten?