ik heb mn xbox nu al 3x laten repararen , bij de 3e x bouwde ze eindelijk een nieuwe dvd lade in (samsun) helaas kreeg ik mijn 11 opgestuurde bekraste games orgineel weer trug maar met goeie hoop toch aangenomen , eerst deden ze het , maar nu kom ik er achter dat de dvd drive nog steeds krassen maakt !! (heb fifa2005 gekocht naar 1 dag al ligt bekrast) mn garantie loopt nog enkele maanden. heb ik nu eindelijk recht op een nieuwe xbox ? ik pas ervoor om een 3e xbox tekopen !! greetz
Mja dat ie krast kan je weinig aan doen.. hoeveel DVD lade's je er ook in laat zetten.. dat is gewoon bijna niet te vermijden... en so what? zolang je spellen het gewoon doen is er toch nix aan de hand
tot dat de andere games zo bekrast zijn ,dat je ze niet meer kan spelen ! + hij maakt veel geluid , vooral bij ea games
Tja, leg je probleem duidelijk uit aan de Support Desk zou ik zeggen. Vermeld ook dat dit de 4de keer word dat je 'm moet laten fixen. Maar ik zie het probleem niet, moet ik eerlijk zeggen. Zolang je de games kunt spelen, is er toch niets aan de hand? Je denkt dat ze nog erger bekrast worden, en niet speelbaar zullen zijn, maar weet je dit wel zeker?
Ja, voor het spelen maakt het niet uit, maar als ie dat spel bijvoorbeeld wil verkopen/ruilen oid dan is het voor anderen ook niet echt prettig om zo'n bekrast schijfje te ontvangen, ondanks dat het goed werkt. Als je je games, net als ik, toch nooit verkoopt/ruilt zie ik het probleem ook niet echt.
Hoe zien die krassen eruit? Ik had voor Jan Loel m'n Xbox opgestuurd omdat ik dacht dat deze krassen zou maken, ze hadden er wel netjes een Samsung drive ingebouwd. Echter hierna bleek ook dat nieuw bestelde games (gesealed) deze "krassen", oftewel "ringen" hadden. Als het ding echte krassen maakt zou ik gewoon weer bellen, zo goedkoop zijn de games nou ook weer niet.
het probleem is dat ik nu +- 12 games heb die of haperen ( frame drops in de game) of foutmelding krijg . zoals bij fifa 2005 de replay nu begint te haperen krijg van de hele dunne lange krassen op mn games . is het wel normaal dat mijn xbox vrij luidruchtig is ?
Hmmm, klikt niet best. Ik zou idd een nieuwe eisen van Microsoft. Zullen vast niet erg moeilijk over doen. Helemaal niet als je alles kan aantonen middels van reperatiebonnen ed.