sinds een paar dagen flipt mijn gta vc(xbox) De controller gaat uit zichzelf trillen ( wanneer ie niet hoort te trillen) en me graphics doen raar, namelijk ik zie allemaal blauwe strepen over een groot aantal wegen in het spel.. En hij geeft ook gebouwen etc verkeerd weer.. ligt dit aan me xbox of aan me VC? En weet iemand een oplossing alvast bedankt.
Nou, ik heb ook weleens gehad dat alle mensen in politie-agenten waren veranderd en dat je gewoon overal doorheen kon lopen. Vaak na vaak erin en eruit doen doet ie het gewoon weer.
Kan zijn.....want be mij was t ook zo-->ik heb er TE veel op gespeeld en 't was al een paar dagen naar de klo...('k ga me proberen inhouden om niet te vloeken )...dus moet er een weekske niet op spelen en dan gaat hij wel gaan... _0/
btw nu zie ik ook witte balken over de wegen ... en ik was vergeten te vermelden dat gta vc vaak vastliep en de xbox nix meer deed
heb ook aantal problemen gehad met vice city dat de radar ineens voor de helft verdween als het ware.. het spel was pas 1 dag oud ..
Klinkt meer als software bugs als een fout of defecte hardware. Misschien eens je saved game backuppen naar memory stick en dan verwijderen op je box en overnieuw proberen te spelen?