leer het nou eens goed het is gewoon XBOX of xbox NIET NIET NIET NIET NIET NIET x-box of x box GEWOON XBOX zo dat is dat umm ik denk dat xbox live niet meteen door slaat(ja sorry ) ik denk zelf dat eerst de eerste hap het probeert en na een tijdje -wanneer zowat iedereen breedband heeft- het echte werk begint. maar het gaat roelen wacht maar af....
Waarom zet je niet gewoon je reactie onder de poll? Zinloze thread. Xbox Live wordt wel leuk, geen revolutie.
Ik hoop het, ik wacht wel af hoor. Ik hoop wel dat het een groot suc6 gaat worden. Unreal Championchip met Xbox live lijkt me echt wel vet gaaf!
Ik doe er niet aan mee. Ik denk ook dat het geen succes wordt. Niet iedereen is klaar voor al die online shit. Waarom moet alles eigenlijk online? Zit je daar alleen op je kamer te spelen met iemand in Duitsland.....spannend! Er zitten niets voor niks 4 poorten op de Xbox! Gewoon oog in oog met je tegenstander... Ik spreek liever af met iemand die ik niet ken om tegen te spelen dan dat ik alleen online ga lopen spelen..... Bovendien heb ik geen tijd genoeg om het rendabel genoeg te vinden om maandelijks voor zo'n dienst te betalen. Voor dat geld koop ik liever een extra spel. Over 5 vijf jaar, als ik hopelijk klaar ben met m'n opleiding, en de volgende lichting consoles komt, ga ik er misschien weer over na denken.....
HEE WEET JE IK VIND DAT WE GEWOON ZIJN BELAZERD DOOR MR BILL(EN ZIJN HOMEBOYZ) MET ZIJN ONLINE GAMING BULL SHIT ALS IK HEM PAK DRAAI IK ZIJN NEK OM MAN TEGEN DE TIJD DAT XBOX LIVE ER IS HEBBEN MIJN BROERTJES MIJN NIXBOX ALANG GESLOOPT JA ZO KAN IEDEREEN ZAKEN GAAN DOEN (I WISH MR BILL EN ZIJN HOMEBOYS A VERY SLOW AND PAINFULL DEATH) ZOOO DAT IS HOE IK ER OVER DENK
en wie ben jij? mensen zeggen dat het duur is.. 49 DOLLAR MENSEN! voor die prijs krijg je een game,1jaar xbox live,1 headset en boekjes jawel voor slechts 49 dollar das deprijs van een game(nog niet eens) wil je na het 1ste jaar geen xbox live meer? geen probleem ZE VERPLICHTEN JE HET NIET!
Precies! Iedereen denkt ook dat je per maand moet betalen... stupid! Het is 50 dollar per jaar! Komop, dat heb je er toch wel voor over?
ehm even een nuance vershil ... Het is $50,- voor het eerste jaar en ik heb mijn xbox gekocht voor xbox live ... (dit is trouwens mijn eerste console) ...
Aaaargh als je nou nog op de hoogte was!! ]:- Die $50 is in de US voor het 1e jaar, daarna wordt het per maand betalen. Voor NL is het nog niet helemaal zeker maar tzal ongeveer ook zoiets worden. ...en aapie doe is ff je caps uit ofzo dit is echt irritant.
Ik denk dat xbox live zeker wel vet gaat worden, vooral met de communicator waarmee je het een en ander aan trash talking kunt gaan doen Btw niet iedereen weet hoe je de communicator hoort te 'dragen'
Oh nog ff on-topic: Als MS geen problemen krijgt met de servers (zoals FFXI die had) dan denk ik dat Xbox Live zeker gaat roelen. Ik doe iig mee!
dat zal zeker niet gebeuren.. die gasten zijn ook niet gek .. waarom denk je anders dat je ervoor betaalt... van het geld dat je betaalt gaat misschien wel 99% naar de service/server etc
Dat is wel zo maar voor FFXI moest je ook betalen. Het feit dat je geld betaalt sluit niet uit dat er geen problemen komen! (Ik zou hier nog een heel flauw voorbeeld kunnen geven over het geld wat je voor bijvoorbeeld Windows ME moest betalen en de problemen die je daarvoor kreeg... maar dat doe ik maar ff niet! )