Geluid beter via xbox of dvd speler ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ...Magic_Man..., 9 okt 2004.

1. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hay you all,
    Ik heb een vraag:
    Zit er verschil in als je een 8.1 creatice sound system in je xbox zet of in een dvd speler voor een en de zelfde film. Kwa geluid.
    Als je het niet snapt:

1. Film(diehard)-xbox-sound system
    2. Film(diehard)-dvd speler-sound system

Zit er in deze opties verschil kwa geluid?

OPTICAL KABLE
    Ik weet niet of deze vraag hier hoort.
    Maar anders moet een mod hem maar verplaatsen

(want dan ga ik namelijk een nieuwe dvd speller kopen.)

Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Verplaatst naar Hardware en Assecoires.
    Ik heb geen idee eerlijk gezegd, je zou zeggen dat het even goed is, tenzij de dvd-speler betere soundspecificaties heeft dan de xbox en het geluid zo ook beter naar je geluidsset stuurt. Echter zijn er velen met een losse dvd-speler, dus kan er ongetwijfeld verschil in zitten, maar het ligt dan ook aan welke dvd-speler je hebt, aangezien daar ook kwaliteits- (en prijs-) verschil in zit.

3. hendry

hendry Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je wat specifieker zijn? Misschien dat je een B & O set hebt staan waar steengoed geluid uit komt.. of een set die je nu kado krijgt in de supermarkt... denk dat het dus nu geen goed vergelijken is... en dan is geluid natuurlijk altijd nog iets persoonlijks.. wat jij heel goed vindt klinken kan ik ontzettend bagger vinden klinken.. snap je?

4. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx voor de reacties.

Nog een vraag bestaan er ook setjes die draat loos zijn?

5. Glutinous

Glutinous Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die bestaan maar zijn erg duur.

6. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waarom draadloos. Kwaliteit daarvan is nie zo heel goed heb ik me laten vertellen. Je kunt die draden makkelijk weg werken met een beetje creatief inzicht:)

Volgens mij maakt het geluid niet uit. Ligt eraan wat je hebt. Als je een digitale of optische uitgang op je dvd speler hebt zitten en je hebt een zetje die dat ondersteund is het geluid wel een stuk beter. Als je echt mooi geluid wil hebben moet je optisch hebben. Das zo;n beetje het beste wat er is.

7. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok,
    Welke dvd spelers zoudan dan goed zijn en wat is een richtings prijs voor een echt goede dvd speler???

Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  8. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat wel zo, er zit denk ik zeker wel kwaliteit in het
    type rode licht die optische uitgang verzenden. Beste kwaliteit dvd, gewoon
    eentje aan de prijzige kant.

9. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    kwaliteit xbox zowel beeld als geluid staat ongeveer gelijk aan alle budget/instapmodellen van bv een philips,pioneer,sony,jvc etc etc.
    qua opbouw,gebruik van componenten,voeding en talloze andere items zal een xbox dvd drive(wat immers ook gewoon een thomson/philips/samsung drive is) daar dus weinig voor onder doen....maar er ook niet er bovenuit steken.

10. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanx, Als je het over budget modellen hebt over hoeveel geld praat je dan?

11. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    budget spelers(instap spelers) zijn de spelers van bovengenoemde merken in de prijsklasse beginnend zo rond de 120 euro.
    zie dit soort spelers niet als rommel...intengendeel...voor dit geld krijg je tegenwoordig al een nette dvd speler die keurig presteerd voor zijn waarde.

Deel Deze Pagina