hoe kan je je haar kleuren ik heb op sommige pics blond haar gezien maar ik heb nog altijd zawrt en ik weet niet hoe je dat moet doen , bij dkapper miss? en hoe verhoog je je attrictive-dinges? isda oowk door haar / baard te zette , zoja welk? thnx
je haar verandert zelf nadat je ouder/goeder word denk ik. acctractiver verander je door naar de kapper tegaan en andere kleren te dragen.
Ik heb een staartje. Staat lekker stoer bij die P die in mijn borst is gesneden(mijn littekens op mijn borst vormen precies een P)
mijn gassie heb kort haar en ook zwart maar dat wil ik niet en hij is ook heel bleek en dat wil ik ook niet maarja als je een bad motherfokker wordt zie je er nou helaas niet aantrekkelijk uit. Is wel jammer want ik wil in elk stadje een wijfie, net als in het echt maar ze zijn allemaal zo bang voor me!!! kan je er niet gewoon knap uitzien maar wel veel stelen enzo????
En als je geen shirt aantrekt wordt je dan bruiner?(Ik loop al een tijdje half naakt met mijn gastje, de dames klagen niet )
lol ja ik liep ook een tijdje zonder shirt maar ik werd nie bruiner hoor tenzij je misschien 10 uur lang zo loopt maarja.
En anders staat het wel stoer, lekker met je spieren rollen en je tattoo's showen. En ik ben good dus heb ik wel een beetje kleur, maar niet veel.
zwarte haarkleur krijg je als je neutraal/evil bent. blonde haarkleur krijg je als je goed bent. en grijs word je als ouder wordt.
Niet echt nee, soms heb ik wel een paar dingetjes meegepakt. Maar ik ga er nou niet echt op uit om iets te stelen.
Ik ben nu 36 jaar en mn haar wordt grijs, kan je het niet iets doen zodat de oude kleur terugkomt ofzo ?
Enige manier om grijs te worden op je 35e is als je will power max hebt (d8 ik tenminste) anders is het toch echt blond. moet je misschien eens onder ander licht kijken.