Bug 1: Bij de prison, in de gang daar naartoe Ik had gisteren ook een bug, daardoor crashte de game. Kon toen een half uur opnieuw doen. Wanneer je naar de gevangenis moet ten noorden van Albion om iemand te bevrijden (spoiler als ik zeg wie ), moet je op een gegeven moment tegen Guards vechten, je kan dan ergens via een trap naar beneden lopen waar 2 guards zijn en op tafel staan 2 Health Potions. Ik had de 2 guards afgemaakt terwijl ik in Berserk mode Level 2 was en stond net op het moment om weer terug te veranderen maar ging de linker health potion stelen. Toen begon het beeld te schokken en liep het spel vast. Bug 2: In Oakvale Wanneer je naar Oakvale teleporteert en je rent met een rotgang naar het huis van je vader via de brug zie je dat er enkele graphics niet kloppen en dat het level nog niet goed is opgebouwd. fix: ff omdraaien of in een huis lopen en dan weer kijken, dan moet het weg zijn. Is het niet weg nog een keertje proberen. Bug 3: In Oakvale Ik probeerde op een gegeven moment de Fist Fighting Gang Leader af te maken maar dat lukte niet. Die gast had oneindig veel leven. Al mijn will powers gebruikt en mijn Obsidion Longsword, axe en hammer. Niets hielp.
in bowerstone ging ik een kindje uit de school lokken en die wou ik vermoorden in een donker hoekje maar hoe lang ik oop op haar in bleef slaan ze ging niet dood.en bij die zelfde school zakt de leraar soms door de vloer
Dat je kinderen niet dood kan maken is geen Bug. Het is niet mogelijk om kinderen te doden in Albion. Toch eens wat vaker in die school komen want ik heb nog geen enkele keer de leraar door de vloer zien zakken.
Af en toe kloppen de kleuren niet. Zo liep er laatst iemand uit een huis het donker in en de skin van die persoon bleef licht net alsof hij nog in de kamer stond. En meer van dat soort skin gedoe. Verder nog niets ^^
dat had ik ook... wat ik ook had is dat je het gras niet zag maar alleen alles felgroen dus geen graphics van grassprietjes alles was helemaal plat en felgroen en toen ik naar beneden wou lopen in the guild kan ik die trap niet zien daar het felgroene en leek net alsof ik verdronk zeg maar
Ik denk dat ik niet echt een bug had,maar in het begin van de een van de eerste quests ( dat je hobbe`s moet dood maken,en naar een boerderij moet) Begon M`n spel vreselijk te haperen,en m`n xbox gaf een lange piep. of dit nou aan m`n Xbox ligt ( vrees van wel) of dat er iets verkeerds ging met laden in Fable..geen idee
Toen ik bij past quests keek, stond er die quest bij dat je met Whisper dat bos in moet. Als ik nu kijk staat die niet meer bij past quest maar de rest van de quest die ik gedaan heb wel, beetje vreemd maar niet echt een gare bug. Verder heb ik al 7 uur in de game zitten maar volgens Fable zelf zijn dat er 5,5 , ook dat is een buggie.
dit heb ik zelf niet meegemaakt, maar het schijnt dat als je bezerk gebruikt (en je wordt dan een stuk breder) en je doet dan world save en je laadt dan het spel weer dat je zo breed blijft. Maybe wel leuk om te proberen!!
Bij de "bescherm de traders missie en begeleid ze naar ..." het monster van steen bij elke rots dat je raakt val je en draait je camera totaal verkeerd.Vreselijk irritant is dat
ik ben een stuk of 10x vast komen te zitten in invisible walls enzo door assins run (die spell waarbij je heel snel achter je vijand komt ben preciese naam vergeten) en op de begraafplaats tussen 2 grafstenen. Heel irritant want dan kan je de queest dus weer opnieuw beginnen en ik kon nog wel gewoon me zwaard enzo gebruiken kon alleen niet meer verder lopen.
Bugs... Hey mensen, ik ben Fable nu 2 dagen aant spelen, wat een tof spel zeg. De enige bugs die ik tegen ben gekomen zijn ontbrekende graphics, namelijk sommige vissen die ik vang daar ontbreekt de staart en de vinnen. Soms ook bij die Ressurection Vial ofzoiets, die krijg ik dan helemaal niet te zien. Oh jah, en die afgehakt kop trophy van een Hob. Iemand hier ervaring mee? Groet, Ward
zo hey, daar krijg je koppijn, van ,die kleurtjes... De enige bug die ik tegen kom is de gasten die kisten sjouwen aan spreken, kist valt, en gast zweeft op de kist in de lucht...
Die heb ik idd ook een paar keer gehad. Wel een stelletje idioten ook; als iemand gedag zegt meteen je kist kapot laten vallen om hoi terug te zeggen.
Ik weet niet of dit echt een bug is, maar ik was die quest aan het doen waar je 2 van die traders door het dark wood gedeelte moet escorteren, nu loop ik door zo'n poort zodat een nieuw gedeelte word geladen, dan komen er bandits naar me toe en eentje daarvan begint met zo'n trader te vechten, en nou lopen ze door het poortje heen!! de bandit heb ik afgeschoten met m'n boog, maar die trader krijg ik niet terug. ik zie hem dus aan de andere kant van het poortje wat rondlopen, maar als ik er doorheen loop is ie er niet!! en als ik bij de eindbestemming kom zegt die kerel dat ik terug moet gaan om hem te halen. dit is echt fokkin' irri ik denk dat ik maar terug ga om die trader te killen met m'n boog. maar dan is m'n boast weg, want ik had gezegd dat ik de traders levend zou afleveren. grr
Ik had PRECIES hetzelfde!!! Er kwam bij mij idd ook 1 zo'n rover door mijn defense en deze begon in te hakken op de trader (zowieso al irri dat ie naar hun ipv mij rent). Ik loop idd door poort, besef dat ik te ver ben gelopen, ga poort weer terug en zie idd achter de poort die trader en die rover vechten... Dus ik weer door poort lopen, niemand te zien... Toen liep ik weer terug en probeerde met mijn crosbow die rover af te maken. Dat lukte, alleen wel te laat helaas. 1 van de traders had het begeven... Maar nu komt het mooie, die andere bracht ik wel heelhuids op bestemming en ik kreeg gewoon de volledige beloning!! Het is dus toch nog goedgekomen... Btw ik irriteer me wel aan die npc's die je volgens dmv follow opdracht. Dan stap je een poort door, komen er meteen rovers die je aanvallen zodat je niet een wait opdracht kan geven... Zo krijgen hun ook flinke klappen en tja, daar kunnen ze dus niet zo goed tegen...
dan loop je tot het einde van het deel, laat je ze wachten, loop alleen jij de poort door, slacht iedereen af, haalt ze weer op. repeat