Als je WMP10 wil downloaden van de site van M$ , krijg je alleen de melding in beeld om welk besturingssysteem het gaat.
In mijn geval staat er alleen XP.
Ik heb een vermoeden dat de taal van het besturingssyteem , de download van WMP10 bepaald.
Omdat de Nederlandtalige versie nog niet uit is , wordt de eerst volgende taal in de EU gekozen , dat was bij mij Grieks.
Heb de Default taal bij Explorer nu in het Nederlands gezet en als ik nu WMP10 wil downloaden krijg ik de volgende melding in beeld.
--------------------------
Windows Media Player 10 is momenteel niet beschikbaar in de taal die is ingesteld in de taalinstellingen voor uw browser, maar zal dat binnenkort wel zijn.
Als u de Engelse (Verenigde Staten) taalversie van Media Player 10 wilt downloaden, gaat u naar Windows Media Downloadcentrum.
Als u in een ander land of een andere regio woont, wordt het aanbevolen dat u wacht totdat de versie van Windows Media Player 10 voor uw land of regio verschijnt. Als u doorgaat met de installatie van de Engelse (Verenigde Staten) versie van Windows Media Player 10 terwijl u niet in de Verenigde Staten woont, biedt Windows Media Player mogelijk geen toegang tot on line winkels waarbij u zich met de vorige versie van Media Player hebt aangemeld.
Als u de versie van Windows Media Player 9 Series voor uw land of regio wilt downloaden, gaat u naar de downloadpagina voor Windows Media Player 9 Series.
------------------
Ik wacht tot dat de Nederlandse versie uit is.
Laatst bewerkt: 10 okt 2004