Windows Media Player 10 Probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door (EXG)XenoN, 10 okt 2004.

1. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben dus naar de site van Microsoft gegaan en klikte daar op de knop "Download Windows Media Player 10 nu"... toen kreeg ik de melding dat WMP 10 niet in de door mijn browser ingestelde taal uitgebracht is... ik werd toen doorgelinkt naar de download section waar ik vervolgens op: "WMP 10 (us, English) klikte... maar heb nu dus een Arabische WMP 10 waar ik dus niet al te blij mee ben.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen of dat ik het in de instellingen van WMP 10 kan verandere (waar ik dus niet uit wijs kom ivm rare taal)

Alvast bedankt;)

Mzzls Xenon

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb net WMP10 ook gedownload , maar bij de installatie bleek het te gaan om de Griekse versie :confused:
    Heb gelukkig op de juiste knop gedrukt om de installatie te kunnen annuleren.

De taal wordt door de setup bepaald en kan na de installatie niet meer worden veranderd.

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    In configuratiescherm -> software kan je WMP als het goed is uninstalleren. Daarna nog eens opnieuw installeren zou ik zeggen?

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je WMP10 wil downloaden van de site van M$ , krijg je alleen de melding in beeld om welk besturingssysteem het gaat.
    In mijn geval staat er alleen XP.

Ik heb een vermoeden dat de taal van het besturingssyteem , de download van WMP10 bepaald.
    Omdat de Nederlandtalige versie nog niet uit is , wordt de eerst volgende taal in de EU gekozen , dat was bij mij Grieks.

Heb de Default taal bij Explorer nu in het Nederlands gezet en als ik nu WMP10 wil downloaden krijg ik de volgende melding in beeld.
    --------------------------
    Windows Media Player 10 is momenteel niet beschikbaar in de taal die is ingesteld in de taalinstellingen voor uw browser, maar zal dat binnenkort wel zijn.

Als u de Engelse (Verenigde Staten) taalversie van Media Player 10 wilt downloaden, gaat u naar Windows Media Downloadcentrum.

Als u in een ander land of een andere regio woont, wordt het aanbevolen dat u wacht totdat de versie van Windows Media Player 10 voor uw land of regio verschijnt. Als u doorgaat met de installatie van de Engelse (Verenigde Staten) versie van Windows Media Player 10 terwijl u niet in de Verenigde Staten woont, biedt Windows Media Player mogelijk geen toegang tot on line winkels waarbij u zich met de vorige versie van Media Player hebt aangemeld.

Als u de versie van Windows Media Player 9 Series voor uw land of regio wilt downloaden, gaat u naar de downloadpagina voor Windows Media Player 9 Series.
    ------------------
    Ik wacht tot dat de Nederlandse versie uit is.

Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier moet je op klikken, versie aanpassen en downloaden.

Deel Deze Pagina