FIFA 2005 Live!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ChandleR, 6 okt 2004.

  1. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    zal wel leuk zijn als frs ook eens uit ging leveren. heb besteld via de website, maar duurt wel erg lang.
     
  2. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Verbinding verbroken

    Allemaal wel leuk en aardig dat EA eindelijk op Live zit, maar het is ook de allereerste keer dat de Xbox me aan de Ps2 doet denken . Ik had op de ps2 net zoveel problemen met online gamen als dat ik op de Xbox met EA games heb. De verbinding wordt iedere keer midden in een wedstrijd verbroken :confused:

    Als EA zo te werk gaat heb ik net zo lief dat ze het gewoon bij ps2 houden, want zo gaat de goede reputatie van Xbox Live nog naar de klote.

    Als het zo doorgaat wordt het voor mij ook PES4.
     
  3. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand goede tips om de bal in het doel te krijgen? Het lukt me maar niet :'-( Ik schiet altijd mis :'-(
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, laat voordat je schiet de sprintknop los.
     
  5. Ren

    Ren Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    En de schiet knop niet te lang inhouden want dan schiet je altijd over.
    Ik vind hem trouwens zeker niet tegen vallen aleen jammer dat ze FC Utrecht zo hebben verneukt :mad:
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt voor de tips jongens. Alleen gaat het toch nog slecht :'-( IK sta nu ergens op plaats in de 5000. Met welk team en opstelling spelen jullie altijd? Ik speel altijd met Arsenal en 4-4-3 is m´n opstelling, kan het daar aan liggen dat ik altijd verlies??
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  7. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    4-4-3 weet je dat zeker:p
     
  8. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat systeem niet zoveel uitmaakt, Speelde gisteren voor het eerst met Feyenoord, en ik dacht ga maar eens via standaardgame verbinden met de een of ander, hij linkte me dus als eerste tegen een engelsman, en die speelde met Arsenal, en dat werdt gelijk (stond wel lang achter), dus dat systeem maakt denk ik niet al teveel uit, wat wel schijnt uit te maken is het feit dat als je een sterspeler onder je hoede heeft, de first touch makkelijker wordt uitgevoerd, hij neemt hem gelijk mee, met wat mindere spelers is dit vaak wat moeilijker.

    Na gisteren dus voor het eerst de game te hebben uitgeprobeerd ben ik er van overtuigd dat het best nog wel een goede game is ondanks alle discussies , tuurlijk zijn er wat dingen die storend kunnen zijn zoals de savegame (maar truc is er om dat op te lossen), ook het niet kunnen zien van te voren tegen wie je speelt etc etc, en dan zoals zoveel games dat ook wel eens hebben de netwerk perikelen!!! Maar Live spelen tegen iemand anders is toch verdomd leuk, en kan zelfs heel spannend zijn, en gelukkig kunnen we in een game wel praten al vraag ik mij af of dat erg veel nut heeft, want het vertraagd alleen maar, maar de ohh's en ahh's etc etc zijn wel leuk om te horen!!!

    Kortom een leuke aanvulling totdat PES 4 er is, want dat zou hem dan uiteindelijk volgens veel mensen moeten gaan worden!!!

    PS,

    Je mag me toevoegen als je eens een potje wilt ballen!!!
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan mij carriere nooit opslaan dan zegt hij opslan mislukt
     
  10. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    heb ik ook gehad... enige wat ik kon doen was de hele fifa 2005 save weggooien vanuit het dashboard.... nu doet ie het (voorlopig) wel weer gewoon...
     
  11. Ren

    Ren Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel meestal met Utrecht. (ookal zijn ze slecht)
    En dan speel ik 4-3-3.
    Ik speel aleen vaak als ik tegen teams als Arsenal of AC Milaan wel met een andere club.
    De ranking intereseren me niets maar ik wil toch ook weleens winnen.
     
  12. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je dan lag ofzo? vaag zeg.
     
  13. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    tjah ik vind het jammer dat je geen optimatch hebt met ranking
    dat je kan kiezen tegen wie je speelt
    maar weet iemand van jullie hoe je zo'n toernooi speelt
     
  14. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee hoor! absoluut geen lag! Ik vind t altijd wel leuk om te praten! Ik kies dan ook vooral nederlanders of belgen uit...
     
  15. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    eej gasten. ik heb sinds vanavond ook fifa 2005

    ik zie jullie vanavond wel op live

    meld me ff aan, gamertag : willowmaker :9
     
  16. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ja dan heeftie geen keeper
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    [​IMG]

    yahoo heb hem nu ook
    voor de mensen die vanavond willen spelen voeg toe: Mars NL
    ben er denk ik de gehele avond :)
    Feyenoord gaat jullie pakken :p
     
  18. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook eindelijk eens twee wedstrijden gewonnen, telt hij ze er niet bij....vaag, daarna die gelijke spelen en verlies wel, zou dat liggen omdat je dan een unranked game speelt...klinkt wel logisch maar toch!!!
     
  19. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    hij speelt automatisch ranked
    tenzij je het in stelt
     
  20. ectenhave

    ectenhave Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat hele forum eens goed doorgelezen maar er is nog steeds geen antwoord gegeven op een bepaalde vraag......
    En de vraag is: Kan je met zijn 2en spelen ala Topspin dus dat je makker naast je op de bank de "Guest" is en jijzelf speelt met je eigen gamertag....

    Voordat allerlei slimme nep moderators :confused: gaan reageren.... Er is inderdaad wel antwoord gegeven op de vraag of je met zijn 2en tegen andere 2 mensen kan en dat dan je teamgenoot op een andere xbox speelt in bijvoorbeeld een andere stad, tegen 2 andere matties die allebei ook in stad x en y wonen.

    Groeten Edgar
     

Deel Deze Pagina