das een goed idee *) ik had idd wel met dat trillen dat ie niet moest trillen bij 2 savegames ofzo en als ik dan een andere oudere loade deed ie dat in iedergeval niet .. de graphics bleven wel even erg flippen
waar kan ik btw een goedkope memoryunit kopen ik had toen zon site waar ze voor 4 euro te koop waren.. maar ik kan die site niet meer vinden
Ik heb helemaal nergens last van. En mijn xbox is toch al 2 jaar oud. Hij doet het nog perfect. Dus ik zou als ik jou was een cd-cleaner kopen.
hmz.. ik heb gta vc op de xbox van een vriend getest en daar doet ie t perfect lijkt erop dat de oorzaak in mijn xbox zit..
Bij mij flipt Vice City ook soms, als ik dan begin met spelen is die first person en elke keer als ik stil sta wordt hij weer FP. Na een tijdje spelen doet die weer normaal maar ik vindt het wel vreemd...
danzit waarschijnlijk die rechter stick iets scheef dan moet je m ff goed bewegen .... (want met die rechter stick .. kijk je in vc om je heen)
in de handleiding van je doos staat ( bij de mijne tenminste ) dat je als je niet speelt de spellen eruit moet halen, miss dat dat er mee te maken heeft??