gta vc flipt

Discussie in 'Algemeen' gestart door madview, 9 okt 2004.

1. madview

madview Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das een goed idee *) ik had idd wel met dat trillen dat ie niet moest trillen bij 2 savegames ofzo en als ik dan een andere oudere loade deed ie dat in iedergeval niet .. de graphics bleven wel even erg flippen

2. madview

madview Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik btw een goedkope memoryunit kopen ik had toen zon site waar ze voor 4 euro te koop waren.. maar ik kan die site niet meer vinden

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb helemaal nergens last van. En mijn xbox is toch al 2 jaar oud. Hij doet het nog perfect. Dus ik zou als ik jou was een cd-cleaner kopen.

4. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaah.....'k weet 't zé-->'k zeg 't gwn voor de LoL... 8)

5. madview

madview Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helpt zon ding echt dan denk je?

6. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    De camera (VC) wil nog wel eens gaan flippen en dat is behoorlijk irri :mad:

7. madview

madview Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmz.. ik heb gta vc op de xbox van een vriend getest en daar doet ie t perfect:confused: lijkt erop dat de oorzaak in mijn xbox zit.. :mad:

8. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij flipt Vice City ook soms, als ik dan begin met spelen is die first person en elke keer als ik stil sta wordt hij weer FP. Na een tijdje spelen doet die weer normaal maar ik vindt het wel vreemd...

9. madview

madview Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    danzit waarschijnlijk die rechter stick iets scheef dan moet je m ff goed bewegen .... (want met die rechter stick .. kijk je in vc om je heen)

10. madview

madview Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal mijn xbox dan wricked zijn? :mad: ........maarja me andere games doen t wel goed...

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    in de handleiding van je doos staat ( bij de mijne tenminste ) dat je als je niet speelt de spellen eruit moet halen, miss dat dat er mee te maken heeft??

Deel Deze Pagina