Ik staat in dubio om hem te kopen kunnen degene die um hebben ff melden oftie een beetje een lange speelduur heeft of de besturing lekker loopt, en hoe het met het saven geregeld =? Ziet het er verder ook nog een beetje uit???
Ik ga hem morgen halen en weet een paar dingen: De Besturing is net zoals Halo en nog 1 andere setup en het saven kan je pas doen op de missie geloof ik geen tussen door save points!
Ik heb dezelfde vraag, want ik kon in die andere turok threads nog niet echt serieuze antwoorden vinden...
ik heb em vandaag nog weten te bemachtigen bij de free record shop ( laatste exemplaar) en ben er zeer tevreden mee! je kan inderdaad niet saven tijdens game , want hij saved automatisch aan het einde van het level, kwa besturing is het niet anders als halo alleen zijn de controls inverted ... ik weet niet of je dat kan verranderen want daar heb ik nog niet naar gekeken kwa guns is het ook goed gesteld in turok ook al heb ik er nu pas 4 a 5 ze zijn echt rete gaaf! ook de grapics zijn zeer goed en zeker een 8 waard vind ik de dino's zijn ook zeer gedataiileerd weergegeven. voor meer vragen ask me...
het is een goed spel met variatie. zo heb je missies waarin je zoal rennend schiet, missies waarin je sniped, missies waarin je vliegt, en missies รก la tomb raider, met ook vallen erin voor fucking kleffe handen ( bij mij) Goed spel. en je moet spellen niet met elkaar vergelijken, zeker niet met UC want dat is een frag game.
het spel speelt met CHAPTERS. Elke chapter bestaat uit en aantal bij elkaar horende missies. De missies worden steeds groter, net zoals de chapters. Het gaat dus steeds langer duren. Ik wil alleen graag weten HOEVEEL chapters het spel heeft. Als iemand dat weet , of te weten kan komen. Laat het hier dan ff weten.
Ben nog niet ver in het spel maar de eerste indrukken: -mooie graphics, zoiets als Halo alleen veel pixels zodra je de struiken in loopt maar dat is vrij logisch. -De gamesnelheid ligt een graadje hoger, je beweegt je sneller voort o.a. -Die irritante stem van Turok 2 is gelukkig weg zodra je een pistool ofzo oppakt. -Jammer dat de lijken verdwijnen na een aantal seconden. -Ik kan niet herladen met een geweer? -Leuk dat je alle wezens kan doden, zelfs de vogels in de bomen en de schildpadden in het moeras. -Geen Coop -Veel wapens, en brute wapens... -veel bloed Het is echt een hack and slash game met veel ruw werk. Het mist de finesse van Halo met z'n machtig mooie optie: Coop, wat echt balen is.
Mijn eerste indruk is zeer goed lekkere snelle gameplay en de multiplayer is super. Zeer veel gaafe wapens ik geef 'm een 8/10
GADVER!! mjah.. sorry.. Ik heb em in de winkel gespeelt eerst ff in me eentje en daarna multiplayer getest, mijn indruk: Grafisch ziet ie er niet uit! Beetje vage waas erover heen lijkt wel, het gras is erg lelijk, en alle objecten lijken net niet afgemaakt. Vind de gameplay ook zwaar tegenvallen! Zeer onoverzichtelijk enzo, misschien heb ik wel te weinig gespeelt weet et nie.. maar geef maar maar halo! Zeker weten
Vandaag gekocht bij FRS. Ik vind het een goede game komt heel aardig in de buurt van Halo. Ik raad iedereen aan die graag FPS speelt dit spel te kopen.
is der nou botsupport of niet anyway ik heb nog steeds men twijfels, en ik kan em nerges hurenkan iemand die twijfels overtuigend wegnemen
Ik helpt u uit de boom/noot .. eeh ... noteboom :/ Heb em net binnuh, heir bijde FRS gehaald, en Mplayer heeft geen botsupport, too damn bad .. mzzl Munch and Abe