PES 4 natuurlijk... omdat PES3 zo goed was moet ik deeltje 4 natuurlijk ook hebben! Gewoon geweldig en waarschijnlijk heeft het nog een veel betere Live functie ook!
Het doet me goed dat de meerderheid voor pes gaat, ik namelijk ook. Dit laat toch maar weer zien dat de echte gamers wel inzien dat hij beter is. Toch zullen de casuals wel weer fifa gaan kopen.
Nou mensen ik zal jullie dit vertellen! Ik bezit ze allebei Mijn voorkeur gaat naar FIFA 2005 - Grafics veel mooier - veel meer echt voetbal gevoel - Geluid stuk minder dan PES 4 - Weer geen Nedelands elftal
Nederlands team kun je zelf samenstellen en veranderen......ff tijd insteken. Niet gedacht dat PES4 zo veel meer stemmen krijgt.....
ik heb fifa 2005 al besteld op proxis omdat ik altijd trouw blijf aan fifa en in pro evulotion soccer heb je niet de echte namen en truitjes en dat is ook realisme vind ik. ben over het algemeen zeer tevreden over de gameplay van fifa en het komt nu ook uit op live dus het zal wel weer goed verkopen...
ff een vraagje: Hoe is het geluid en de graphics? Ik neem toch wel aan dat ze gebruik maken van de kwaliteiten van de xbox
Ik heb WE8 en Fifa 2005 en neem straks ook PES4. WE8 is voor het ultieme voetbal gevoel en Fifa 2005 is voor de vetheid. PES4 gaat beter spelen dan Fifa 2005, maar Fifa 2005 is ook gewoon een erg vermakelijke game waar dit keer geen fouten in zitten.
PES natuurlijk, ik heb 'm al op de PS2. Toch haal ik de Xbox versie er ook maar bij. Het spel speelt namelijk perfecter met een PS2 controller.
Ik heb ze allebei gekocht PES4 voor de xbox en FIFA voor de PC omdat ik gewoon online wil spelen En ik vind zelf ook dat FIFA op de PC beter is dan op de Xbox
Duidelijk PES 4, voor de reden waarom kijk je maar in de PES 4 thread, die staat al aardig gevuld met alle meningen... het is gewoon een perfect spel en 4 wordt in mijn ogen gewoon nog beter. Jammer voor Fifa, ze zijn wel beter bezig maar dat wil nog niet zeggen dat ze goed bezig zijn.
Pro evolution soccer 4. De sfeer is gewoon mooier, het gaat veel dieper, het is moeilijker en je bent er veel langer mee bezig. Ik heb op Pro evo 4 gestemd maar eigenlijk koop ik ze allebei. Ik heb Pro evo 4 al bij GCshop besteld en betaald en Fifa even voor de PC gehaald, puur omdat ik niet kan wachten en als je veel Fifa speelt is Pro evo 4 nog beter En natuurlijk ook het geniale uitgewerkte: 2 vs 2
Pro Evolution Soccer 4! Heb PES 3 op de PC en het is gewoon een fantastische game, heerlijke gameplay..zo realistisch! Fifa is de 1ste 2 weken leuk, maar begint daarna te vervelen. PES blíjft me boeien!