Ik dacht dat Sega GT 2002 vandaag uit zou komen ?? Maar nee hoor hij ligt nog niet in de winkels jammer hoor, lijkt me toch wel een vet spel !!
Uit mijn hoofd 15 oktober. Vandaag komt die in de VS uit, als het de 4e is tenminste... Uhh ja dat is het dus... Goed dat je het zegt, kzal ff gamerankings bekijken of ze al nieuwe reviews hebben
Trouwens als je HIER: http://gamerankings.com/htmlpages2/5429.asp checkt kan je de VOLLEDIGE "IGN" review van deze game lezen handig handig
Ik vind die recentie van IGN tegenvallend. Ik keek erg naar dit spel uit, maar de recenties stellen me toch teleur. Jammer, ik wou het spel eigenlijk wel kopen. Maar met meer dan 100 verschillende wagens over telkens de zelfde paar banen rijen lijkt me nou niet echt spannend.
Hey Pacboyslim wat ik geleerd heb de afgelopen jaren nou ja "geleerd" ..... koop de games die JIJ zelf vet vindt, of lijken !! Let niet altijd teveel op die reviews op het net, die zeggen echt niet altijd alles !! Mij lijkt het een super vette racer voor de Xbox dus kopen die handel.... wat is tenslotte nou 60/70 euro
Dat is waar, maar dan nog : Als het hem niet leuk lijkt te rijden op een laag aantal banen (hoeveel zijn het er?) dan lijkt het hem dus niet vet Sowieso denk ik wel dat een game als SEGA GT 2002 het goed gaat doen op Xbazar, kan je toch wel leuk bedrag voor krijgen.
Tsja, wat games betreft ben ik gewoon veeleisend. En ik hou van racegames en wil dus gewoon de perfecte racegame. Ik had verwacht dat op de xbox met zijn capaciteiten zulke spellen mogelijk zijn. Maar 10 banen, die heb je binnen een maandje toch wel echt gezien.... Het wordt nu dus wachten op PGR2 (of toch CMR.... En ik let wel op de reviews van het net. Ik heb ook genoeg geleerd van de afgelopen jaren... Ik heb vroeger vaak genoeg tegenvallende games gekocht, en ik vind 60/70 euro (f 132,-/f154,-) toch veel geld. Dat heb ik dus alleen over voor topspellen. Kijk, soms kloppen de cijfers niet, maar uiteindelijk kijk ik ook niet naar de cijfers maar naar de slechte punten die ze aanleveren (bv. weinig banen). Ik ben het met Wouter eens, dit is typisch zo'n game die veel mensen zullen kopen en die na een poosje op Xbazar voor een leuke prijs te koop zal zijn.
Moet zeggen dat ik het op veel punten met je eens ben Pacboyslim !! Idd 10 banen is simpelweg veels te weinig en dat opzich is al een groot punt van kritiek maar toch lijkt het me een vette racer ...... en tja als die 60/70 euro het probleem is moeten we maar onze grote vriend te hulp roepen (Edonkey) Ik had ook gedacht dat die een beter cijfer zou krijgen maarja het is gewoon een vette game, en heb niet zoveel zin om de hele tijd maar te moeten wachten tot de "nieuwere betere" games uit komen, als CM3 !! Rallisport Challenge heb ik namelijk al......
Op zich vind ik het banenaantal nooit zon probleem, hoewel, ik vind het leuk om een track te 'masteren', deed ik vroeger altijd met F1 games (ik heb tienduizenden rondjes op Melbourne staan, andere tracks zowat nooit gereden ) dus echt helemaal leren. Dit gaat eigenlijk vooral op voor de meer realistischere games..
Ja, Melbourne....die ken ik ook uit m'n hoofd... Maar dat is zo klote; bij F1 spellen begint een seizoen altijd met Melbourne, dus die baan speel je altijd. In Hongarije was ik altijd super slecht.... Maar kijk, F1 spellen hebben 17/18 banen, dat vind ik een mooi aantal, alleen die hebben dan weer slechts drie goede wagens om mee te rijden. Minardi ofzo is niet zo boeiend.... Samengevat: Of je hebt een spel met superveel wagens en weinig banen... Of je hebt een spel met genoeg banen maar met te weinig auto's!