Beste mensen, Ik ben nu met me 2e ventje volledig in Assassin gekleed. En wil eigenlijk ook wel inbreken. Maar hoe doe je dat? Deur kapot rammen? Of kun je lockpicks halen? tell me! please :{
Linker joystickje indrukken..dan vooruitbewegen. Hoe hoger je experience level is hoe minder snel mensen, guards en monsters je zullen opmerken.
Dat stelen is echt lachuh. Kijk wel uit voor guards. Als ik ergens heb ingebroken sneak ik voorzichtig verder naar binnen, kijk rond wat het meest waardevol is. Dan richt ik mijn camera op de deur of richting enkele guards die een heel eind verderop staan. Daarna ga ik stelen. Als je ziet dat er een guard aankomt gelijk stoppen.
stelen is lijkt me leuk! alleen als niemand je ziet he, en dat je het vaak doet, word je dan oko evil?
Ik ben level 3 met guile.. probeer elke keer overdag te stelen.. of kan ik beter 's nachts stelen en dan wachten tot ik kan lockpicken?
In de kasten vind je de kleine dingen van het leven...soms wat goud maar dat is het dan ook wel. Ik heb al enkele keren in een shop waar ze wapens verkopen hele dure shit weggegapt om de dag erna al dat spul weer aan die gast te verkopen als ie er een goede prijs voor gaf *) Ik heb zo al enkele keren sommige winkels helemaal leeggeroofd. En ja, dan wordt je wel evil maar niet echt veel.