HeeJ mensen van xbw! Ik zelf ben een heel groot halo 2 fan, en vroeg me af of jullie vinden dat Halo 2 mischien niet iets Te overhyped is? Ik wil graag al jullie meningen horen greetz
Verplaatst naar Xbox Games. Halo 2 is niet overhyped, iedereen heeft zelf een bepaalde verwachting van het spel. Als je realistisch blijft hoeft het spel totaal niet tegen te vallen. Na de (nieuwe) bioscoop trailer te hebben gezien lijkt het erop dat Halo 2 de verwachtingen gaat waar maken.. Ten minste, voor de meeste mensen. Er is altijd wel een groep die "fouten" kan vinden. Ondersteun je post met argumenten, anders is deze thread waardeloos.
Er word bar weinig over de SP los gelaten en een hype is er nu echt niet gemaakt vanaf het bungie front iig niet. ALs de game overhyped is heb je daat dan ook puur aan je eigen domme kop te danken..
Hij heeft wel een punt, ik vind ook dat Halo 2 iets te overhypt wordt. Jullie doen maar hoor maar voor mij is de lol er snel van af. Die wekelijkse halo 2 update vind ik ook teveel van het goede. Overal zegt iedereen 'ik kan niet wachten' en andere dingen. Ik heb al nauwelijks meer zin in het spel zelfs voordat het pas uit is. Gelukkig heb ik 'm al gekocht...
Ja, ik vind de hype een beetje overdreven en dat komt denk ik omdat ik de 1ste Halo simpelweg niet leuk vond. Ik heb het tweede deel wel besteld vanwege de leuke multiplayer (ff getest bij de PU Gameplay), maa rom nou te zeggen dat ik hem veel liever dan PES 4 , Spinter Cell 4 en GTA wil, nee. Misschien nog wel minder zelfs. Ik ben in iig erg benieuwd naar de reactie van mensen, zeker omdat Fable toch ook een tikkeltje tegenvalt. Ik heb het zelf niet, maar aan de reactie te lezen, hadden sommige er meer van gehoopt. Als je nagaat dat Halo 2 een veel grotere hype is dan Fable ben ik benieuwd of deze het wel gaat maken. Ik ken namelijk weinig spellen waarin het 2de deel het 1ste deel overtrof.
Ik vind de hype ook wel heel erg overdreven kijk dat er nou een vervolg komt op een van de beste games op de xbox en dat veel beter enz wordt kan ik begrijpen maar zoveel hype verdient het nouw ook weer niet.
Geef even een definitie van "overhyped". Bedoel je dat de ontwikkelaar (Bungie) er alles aan doet dat zoveel mogelijk mensen de game aanschaffen? (de game mooier voorstellen dan dat ie daadwerkelijk is...) Of bedoel je dat de gamers (op fora als xbw, Bungie forum e.d.) elkaar gek maken door hoge verwachtingen te communiceren naar elkaar... Dat laatste is zeker het geval (maar vind ik niet erg want ik vind het leuk om mensen hun mening te lezen...). Bungie overhyped (mijn inziens) helemaal niks, de update's vind ik juist een goed gebaar naar de gamers... Bungie is overtuigd van hun game maar dit schreeuwen ze niet (overhyped) van de daken, ze tonen passie en liefde voor hun vak! En dat vind ik gaaf om te lezen
Hoe kunnen we nu weten of de game overhyped is? Dat weten we pas als we de game echt in onze handen hebben. Dan pas weet je of alle beloftes waar zijn gemaakt. Ik vind dus dat we daar nog niet over kunnen/mogen oordelen!
Speel HALO 2 op de PU Gameplay 2004!!!!! Ja, als je uren in de rij gaat staan voor maar liefst 5 minuten speeltijd. Ik denk dat de sp van Halo 2 niet zo goed gaat worden als iedereen verwacht/hoopt/denkt. Op de E3 in 2003 werd Halo 2 gepresenteerd voor de singleplayer, men liet niets los over Xbox Live. Een jaar later is alles wat we zien van Halo 2 alleen nog maar multiplayer. Halo 2 steunt naar mijn mening vooral op de multiplayer, aangezien we een maand voor de release gewoon erg weinig van de sp weten. En Bungie heeft hier helemaal geen schuld aan. Microsoft hyped de boel wel erg en het barst inderdaad op de diverse fora van mensen die wellicht te hoge verwachtingen hebben van deze game. De mensen die Halo geweldig vonden gaan ervan uit dat Halo minimaal met een factor 2 moet worden verbeterd.
Kevin.. Beetje onzin zit je uit te kramen, no offense, maar het slaat echt nergens op.. 4 v/d 60 man van Bungie werkte aan de multiplayer, de rest aan de singleplayer.. Nu zitten er natuurlijk al veel man in het gemeenschappelijke: De graphics, animaties, engine (natuurlijk bij alle 3 niet in zijn totaliteit).. Maar ook dan werkt het gros aan de singleplayer, en als je de hype een beetje volgde had je door dat er juist nu aardig wat van de singleplayer vrij komt ((vrijwel)niets van verhaal echter), zoals de nieuwe vijanden, de STERK verbeterde graphics, en de verhoogde gameplay.. De 1e levels waar informatie van is beloven al veel, en de pers praat er met veel lof over. Het verschil tussen halo (1) en de E3 2003 versie zouden al genoeg zijn, maar er is nog een sterke schep bovenop gedaan.. maar ik heb gen zin om mijn verhaal verder duidelij kte maken.. moe..
KevinX, jij hebt het he-le-maal verkeerd. Hebben de twee direct iets met elkaar te maken, ik begrijp wat je probeerd te zeggen, maar het is geen goed voorbeeld. Helemaal niet als iedereen (die ik heb gesproken) positief is over de Zanzibar 'mp demo'. a) Je weet bija niets van de singleplayer omdat Bungie die juist probeerd geheim te houden, ze willen dat het een grote verrassing word voor iedereen die het spel voor het eerst speelt. Alle features, tegenstanders, locaties etc. bekend maken draagt daar niet aan bij. Bovendien ben je beetje bij beetje toch nog vrij veel te weten gekomen, als je Halo 2 goed volgt. b) Bungie heeft zich juist op singleplayer gefixeerd, dit heeft Parsons duidelijk gemaakt in de XBN en EGM kort geleden (singleplayer team is velen malen groter dan multiplayer). Door weinig vrij te geven van singleplayer (bovenstaande reden) komt dat niet goed over bij het publiek. Dicht bij release word er nu met verschillende dingetjes reclame campagne gevoerd ja, maar dat is begrijpelijk. Zoveel hebben we nog niet gezien van Halo 2 marketing. Iedereen heeft zijn of haar verwachtingen, als je Halo 2 goed volgt en realistisch blijft dan weet je wat er te verwachten is en wat niet. Ik kan niet wachten op de release van Halo 2, maar heb hem (voor mijn gevoel) totaal niet overhyped. Sparks heeft gelijk, je kan nu nog niet oordelen of de game overhyped is. Je kan, naar mijn mening, ook niet in het algemeen zeggen "Halo 2 is overhyped", omdat (nogmaals) iedereen zijn eigen verwachtingen heeft.
Microsoft mag trots zijn, dat Halo 2 op hun console komt. Ik vind bij XBW wel die Halo tekens bij de reviews erg lomp. Alsof Halo de beste game ooit is.
Ik denk dat sommige mensen hem zeker overhypen, laast op dit forum werd iemand helemaal gek omdat er een nieuwe vijand bekend was. Of op Live! was er iemand die vond Halo 2 belangrijker dan zijn vriendin. Ik zelf verwacht helemaal niks van Halo 2, ik heb hem al wel betaald dus voor mij kan hij niet tegenvallen. Ik kijk meer uit naar games als: Pro evo 4 en Resident evil 4
Damn wat een debiele reacties soms zeg. Halo 2 een enorme hype? Wtf. Een grotere hype dan fable? Wtf. Bungie doet bijna helemala niks hypen, er komt maar weinig media van Halo 2 vrij en ook roepen de mannen van bungie niet overdreven veel van de daken. De gamer zelf die hypt Halo 2, de uitgever en de maker in dit geval absolut niet. Ik vind het dan ook hypocriet om te gaan zeuren over overhypt, aangezien je het zelf doet. Het enige wat ik van Halo 2 verwacht is dat hij beter word dan Halo 1. Als halo 2 dat haalt(en dat denk ik wel, alleen al door Live) dan is het een geslaagd project.
Zo is het, de fanatiekelingen onder de members hier op het forum creeren over halo2 grote verwachtigingen , daar is op zichzelf niets mis mee , maar ze kunnen het niet voor zichzelf houden , en daar heb ik wel een probleem mee. Want als een game overhypt wordt , zoals nu gebeurt , is dat meer de schuld van de gamers die dit hardop roepen hoe vet en machtig het wel wordt , dan de schuld van de uitgever van die game. We weten allemaal al van op voorhand dat halo2 een goede game gaat worden , maar ik persoonlijk wil niet zeggen dat het de max gaat worden , vooralleer ik het zelf gespeeld heb . En als er dan al iets al mocht tegenvallen , dan kun je dat beter relativeren omdat je van op voorhand de verwachtingen niet te hoog insteld. Namelijk, niets is perfect , het blijft nog altijd maar een spel , en dat heeft altijd zijn grenzen.
Halo wordt gigantisch gehyped, en ik denk dat het terecht is. Halo 1 was een supergoede game, nog steeds de beste Xboxgame, Halo 2 wordt beter dna Halo 1. Natuurlijk,het blijft een gewone game maar een verdomd goede game