[Fable] Anekdotes (Possible spoilers)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 10 okt 2004.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Verder ik het spel
    nadat ik toen 2 jaar in de gevangenis heb gezeten
    kwam ik terug bij mn vrouw in OV en alles wat ze vroeg was "How was your day honey?
    2 jaar lang gemartled in de gevangeins om mn moeder te redden!!
    en dat is alles wat je vraagt?!

Toen onthoofde ik haar maar, schopte het hoofd het water in ( was op het strand) en stak haar een paar keer.
    ver volgens ben ik de kroeg in gegaan en al mn geld aan bier uit gegeven en stom dronken geweest en over gegeven....

---
    en wat zijn jullie belevenissen?
    ps geen vragen over het spel of andere dingen , dat doe je maar in andere threads, hier alleen dingen die je hebt beleeft!!

Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  2. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt een belevenis, maar vond het wel geinig toen.

Nog helemaal in het begin vraagt iemand je, zijn tonnen te bewaken terwijl "de natuur hem roept" je snapt wel.
    Komt er zo'n klein grut je uitdagen "doe ze stuk, durf je niet" Maar ik wou nog niet meteen evil gaan worden van in het begin.
    Ik wil ff dat klein grut aanspreken, en ook iemand in het begin soms moeite gehad met (A) en (X) uit elkaar te houden? :9
    *DICH*
    Was echt niet de bedoeling, dus was wel ff lol :9 Heb zo nog een paar keer mensen aangesproken met (X) |:-

3. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

nou met 33 vrouwen trouwen en ze 1 voor 1 naar het bos lokken ik equip mijn Kromas bow Ik span me boog richt op d'r hoofd en schiet het hoofd van d'r romp!!!!!! en haar uitschelden. En dan nog een paar steken geven en vrolijk verder rondwandelen!! :cool:

edit: die mafkees van de guldmaster als je hem aanvalt doet hij wijs i could break you so leave. Zeg maar hij kon mij doden :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2004
  4. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    umm kerel, of je lult of mijn fable copie is anders, als ik een kind wil slaan dan moet ik linker trigger in houden en dan slaan anders kan het niet

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    als ie recht voor je staat hoeft het niet

6. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aanspreken staat niet voor slaan :confused:

7. p8er

p8er Full Time Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    slaan kan ook gewoon zo, als je de linker trigger inhoud dan lock je op een persoon:D

toen ik in oakvale terug kwam heb ik iedereen (behalve de guards, bard en man van het spelletje) 1 voor 1 "follow" opgedragen en ze op het strand gekilld... al die huizen leeg...:D word je wel errug evil van...:D

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ok ok mijn fout, anekdotes, GEEN vragen
    KSST weg wezen andere thread voor vragen!

9. p8er

p8er Full Time Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    whiehie ik had dikke lol!! *)

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Bij die light temple moest ik even weten wat de naam van een tunnel was. Zegt zo'n gast: ik vertel je de naam, als je mij een sapphire geeft. 'Fuck you' dacht ik 'stik lekker in die sapphire van je' dus wil ik mijn middelvinger opsteken. Blijkt daar ondertussen automatisch een sapphire te zitten, die ik dus tegen mijn wil aan die lul geef. Toen maar 6, 7 man (inclusief die gast) in 2 slagen vermoord (iedereen in een hoekje drijven, en ze met zo'n gigantisch zwaard kapot hakken) :D

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer dat ik dronken werd, k dacht dat mn xbox kapot was ofzo. Whahahaha.

12. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    gast... WAAR is het misgegaan met jouw opvoeding??? Dat je hier bijvoorbeeld al aan denk is eigenlijk al niet normaal.

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ITNL3 lees de begin post, ander ga ik heel erg boos naar mn monitor turen als je naam er op staat!

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.339
    Op zich kun je toch wel op een verhaaltje reageren?

Tel effe tot tien, rustig ademen, alles komt goed...

Ik heb niet echt een specifieke anekdote, maar wel gebeurt er regelmatig iets waar "oeps" eigenlijk niet volstaat.

Elke keer als ik zo'n 10 van die bandieten aan het afranselen ben staan die drollen van een traders er ook bij. Uiteraard krijg ik op zo'n moment een waas voor mijn ogen en alles wat dan een beetje rood is moet dan DOOD!! Ik heb nu zo'n fuckin' groot zwaard dat je met één slag 4 man tegelijk afmaakt. Regelmatig haal ik uit en hak ik ook een paar traders doormidden, terwijl ik hun juist probeer te helpen...en ik ben nog zo'n goeie held...

Oeps. My bad. D'OH!

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ok vooruit, reageren op een verhaaltje mag wel
    het steeg even naar mijn hoofdje
    excuses!

16. Victor

Victor Guest

Lekker ben jij. :D

17. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    midden overdag, ik zit oakvale dood te maken (ik heb een evil en good save game) na de eerste 3 moorden gaat alles dicht en iedereen rend weg. Tuurlijk maakt iedereen dit mee die fable slecht speelt maar et is gewoon cool. Roept zo'n kindje: "AAAH he doesn't see me, He doesn't see me" handen voor de ogen en daarna rent ie keihard weg das gwoon lachen.

18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben een goede held, en ik kwam oakvale binnen lopen en dan zie je al die hartjes bij vrouwen :). Maar wat ziet mn oog, staat ineens een kerel tussen.
    Hij zegt dan: He, I can't help it (oid)
    of: Are you open-minded?

Ik lag helemaal dubbel 8)

19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.339
    Op een gegeven moment zit ik op mijn dooie gemak heel Knotgale uit te moorden, is iedereen dood, blijven die guards komen, na 40 van die guards vermoord te hebben, word ik gewoon het dorp uitgegooid en nemen ze AL mijn geld af?! WTF?!? Zomaar? O-)

20. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ooh tering man, wat zit jij toch te lullen. Je kunt alleen een vrouw krijgen als je ergens een huis kunt kopen die upgradable is.. dus dat is 1 in knothole glade, hook coast, oakvale, bowerstone south en de burgemeester, dus dat is 5.. niet 33 |:-

Deel Deze Pagina