Hey, ik ben op zoek naar een arcade stick voor de xbox, en heb er een paar gevonden op internet, alleen ik weet niet echt wat ik er van moet verwachten. Zijn er mensen met arcadesticks die me kunnen vertellen welke ze hebben en of ze degelijk en stevig zijn (zal onderling erg verschillen neem ik aan). Deze twee leken me wel interessant: Futuremax, 30euro Psxshop, 43euro
En waar gebruik je het voor? Fight games ofzo? Oh en misschien kan je er natuurlijk ook wel fight games mee spelen... maar tlijkt me niks voor mij... tzier er zo old skool uit Doe mij maar een gewone controller... maar die van futuremax vind ik er beter uit zien...
Als je een beetje een fatsoenlijke wil, zou ik aabevelen zelf 1 te maken, wat hout zagen ,knoppen kopen, juiste plek in controller solderen, tsjakka! zelf ff een marquee er op plakken ne je hebt je eigen ownende arcade stick
voor vechtspellen en emulators... vechtspellen kunnen niet zonder arcade stick vind ik //edit @Shcaap: Ik ben dus echt te lui om zoiets te ondernemen... maar bedankt voor de tip
die bovenste is kut, en die onderste is ook niet super maar wel beter. die knoppen zijn trouwens bol. hol is beter en die onderste kan je van 2 sticks en d-pad veranderen. Heel erg handig bijv ninja gaiden (hack slash) die gebruikt analoge stick dus kan je hem daarvoor gebruiken en Otogi 1 die gebruikt D-pad dus kan je hem daarop instellen. Kan je sommige spellen gewoon met de stick spelen best wel vet.
zouden die dingen nou egt fijn zijn om mee te spelen??? doe mij maar gwoon de controllers van de 'normale' grootte
uiteraard werken die dingen goed voor vechtspellen omdat je dan zeker weet dat je knoppen gebruikt die je nodig hebt voor n bepaalde combo of move. daar zijn ze ook uitgevonden voor je hebt gewoon een betere controle. een japanner met n arcade stick verslaat jou geheid met je xbox controller bijv met guilty gear x2. voor adventure en race spellen is t leuk maar ik denk controller werkt t beter.