1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Welke handheld zou ik kopen, of zal ik nog even wachten??

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 2 jul 2004.

  1. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    koop je de gba met wat goedkope(maar leuke) spellen. de gba is tog niet meer zo duur nu. als de ds uitkomt(koop de ds, niet de psp!;)) koop je je die en kun je je gba spellen er ook nog op spelen;)
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop binnenkort de PSP en niet de Ds. De PSP gaat echt rulen!!!!
     
  3. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    De psp word veeel te duur, en de ds heeft gewoon een touch screen!! een TOUCH screen!!. en.. een ingebouwde mic!! kben mss een beetje een fanboy..*) O-)
     
  4. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    zou kunnen :)
    Kheb net een GBA SP gekocht! khad geen zin om op de volgende generatie te wachten
     
  5. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je die touch screen in werking gezien van de DS? Bij metroid prime kon je met dat touch screen richten, mja ik weet niet of dat wel echt gaat werken, je kan bv per ongeluk door je scherm heen drukken met die pen :9 Denk dat de PSP beter gaat worden.
     
  6. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    kwacht wel af, kheb zo mijn ??? bij allebei watbetreft het voormaat van die dingen, vind ze niet echt handheld meer
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zou zelf ook niet voor de DS gaan, mede door het ontwerp met die knip erin. Maar ook het touchscreen op zo een handhelp lijkt me niet het prettigste gamen, en van het dubbele scherm wordt ik ook niet warm. Zal me ook niks verbazen als er flink wat N64 poorts op komen. Heb zelf een gba en speel er op vakanties mee, maar verder niet zo veel. Zou goed kijken naar het spellenaanbod van de gba (dus of de games je wat lijken et cetera) voordat je tot koop toe gaat. Ik heb hem zelf ook te snel gekocht, en liet me door het bedrag weerhouden van de SP, die ik achteraf beter had kunnen nemen.
     
  8. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop wel dat er nog een soort inklap ding komt voor de PSP, anders wordt het scherm zo snel beschadigd als je 'm bijvoorbeeld in je broek heb zitten bij sleutels ofzo.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zal vast een mooi dun beschermhoesje voor komen die je om je PSP heen kan schuiven, zodat het bijna niet dikker is, en toch beschermd blijft tegen krassen. Zou me eerlijk gezegd minder verbazen als er een inklapbare versie van de DS komt.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De DS is inklapbaar.
     
  11. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    *kick*

    /mod: waarom kick je steeds? nergens voor nodig, dus dat kicken mag je voortaan achterwege laten (in xbazar mag het wel)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2004
  12. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt naar de QD in vergelijking met de PSP moet je als je er vooral games op wilt spelen wel voor de PSP gaan. Dus ook niet voor de DS. Mee eens?
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog moeilijk te zeggen, gamelijst kan misschien goed zijn, maar zolang we het nog niet gespeeld hebben. En ja, QD lijkt me zowieso niks. Na flop van N-gage hebben ze even snel een vervolgje erop gemaakt, zo komt het iig bij mij over.
     
  14. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachten op de PsP & Ds.
    Ga naar Replay (als je die hebt zitten) en daar ken je ze uitproberen en beslissen welke je het fijnst vindt spelen e.d
    Wachten dus !
     
  15. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, bedankt, ik denk dat ik mnog ff blijf afwachten hoe het verdere verloop gaat
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Persoonlijk vindt ik dat de QD ( _0/ ) geen handheld is maar dat is mijn menig.Ik bedoel als ik wil sms heb ik een mobile voor en die "zooi" gaat te kosten van je kwaliteid.Ik zou zelf eerst kijken naar het spel aanbod voor je iest doet.Op de PSP zal wel wat meer van een soord games komen (Tomerader enzo) en op de DS zal wat meer afwisseling hebben.Ik zou voor de DS gaan want hij heeft heel veel extra's touch screen enzo en... ik ben dol op donkey kong mario yoshi enzo. 8)
     
  17. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is je eigen keus... de 2 nieuwe handhelds worden erg prijzig maar als jij dat voor een handheld over hebt. Een ander alternatief voor de n-gage-QD is de SP van nintendo..

    ik denk dat het aanbod op games ongeveer hetzelfde is als de NGC en de PS2. Want nintendo komt ongetwijfeld weer met mario en al. Qua graphics zal het vrij weinig uitmaken.
     
  18. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Check mijn nieuwe thread PSP<>DS in hetzelfde forum!!!!:)
     

Deel Deze Pagina