Hey mensen, Als ik naar sites als xbox.ign.com o.i.d. ga, dan krijg je nogal wel eens een reclamesite die je moet verderdrukken om naar de echte site te gaan. Dat knopje staat dan rechtsbovenaan (continue to xbox.ign.com) Maar sindskort kan ik daar niet meer op drukken. Er gebeurt helemaal niets ?? Onderin mijn browser komt dan te staat "javascript forward" en verder kan ik er niets mee .... Hoe kan ik dit verhelpen...(en ja ik heb java geinstalleerd) mvgr. sven
Na één dag heeft nog niemand iets gepost op mijn vraag...ik heb volgens mij een heel moeilijke vraag Maar ik kan nog steeds niet op sommige pagina's de links indrukken, o.a. bij hotmail kan ik niet op een ongelezen email (of al gelezen email) drukken omdat hij dan niets doet..
Welke browser gebruik je? Ik heb zelf het volgende probleem namelijk: ik heb voor mijn website een aantal auto-forwarding javascripts gebruikt. In Internet Explorer werken deze perfect, maar ik heb vandaag Firefox geïnstalleerd en hoewel ik opzich best tevreden ben over deze browser tot nu toe, werken ineens heel veel javascripts niet meer, waaronder dus de auto-forwards (met en zonder timer). De javascript console geeft het volgende aan: Nemehob, ik weet niet of jouw probleem hetzelfde is als de mijne, maar ik ben wel benieuwd waar het in mijn geval aan ligt! Mensen met verstand van Firefox en dit probleem?
Nee Darkwing ik denk niet dat we hetzelfde probleem hebben. Ik gebruik sowieso IE6 en geen Firefox. Daarbij heeft het alleen te maken met sommige (javascripted) links. Bijvoorbeeld bij hotmail als je een ontvangen bericht wilt kijken en ik druk op de link, dan doet hij niets en krijg ik linksonderin mijn explorer die javatroep te zien. Zo ook bij xbox.ign.com als ik de 1e advertentie pagina krijg, kom ik gewoon niet verder omdat ik niet op skip ad. kan drukken