Hoi Ik heb al regelmatig via de bazar thread hier games geruilt, maar daar vind je zelden de nieuwe games en ik heb er ook niet altijd zin in. Zijn er ook gewone winkels waar je bijvoorbeeld een paar van je oude games in kan ruilen voor een nieuwe?? En dan vooral in zuid holland?
Hier in zuid holland is er niet veel ik ga zelf altijd naar nedgame in Apeldoorn,maar ja dat is niet naast de deur.
in haarlem zit een 2dehands gameshop.(Xbox, PlayStation 2, GameCube) tegenover de C&A in het centrum van haarlem. tevens ook natuurlijk nieuwe games.
Ik weet niet of ze bij jou in de buurt een Replay zaak hebben zitten? Verkoop en inruil van nieuwe/oude games. www.replay.nl
Vaak is het zo dat je veelste weinig terug krijgt voor je gebruikte spellen. Aan te bevelen is dan ook te verkopen via xbw waar je vaak meer terug krijgt voor een game.
Natuurlijk is dat zo. Je krijgt altijd minder terug als je iets verkoopt aan een bedrijf dan aan een individu. Dat is met alles zo. Maar vaak kan je wel een mooie inruil deal maken. En het scheelt je vooral een hoop gedoe. Ik bedoel... het idee om straks misschien gewoon met een stapeltje oude games een winkel in te lopen en met halo2 naar buiten te komen, vind ik fijner dan eerst hier op de bazar te moeten rondhangen en dealen.
en je hebt er ook nog eentje in Utrecht, amsterdamsestraatweg: DR GAMES. Echt een goeie zaak zie ook drgames.nl
Castle Gameshop Deventer, Nedgame Apeldoorn, Nedgame Apeldoorn, 2 in arnhem, meer weet ik niet maar ze zijn niet echt om de hoek allemaal