[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik had een paar vraagjes;
    Hoe zit dat nu met dat zwaard uit die steen te trekken ik heb gelezen dat ik Physique vol moest hebben ( heb ik ) en toughness vol ( heb ik ) en Health is nu lvl 6 maar hij wilt er nog niet uit .. ?

    En:

    Later als je net in dat nieuwe sneeuwdorp geweest bent. Waar je die deur tegen komt die dicht zit en dat je moeder zegt dat je terug naar de hg moet. Waar je moeder dan weer wordt ontvoert en dan zegt die gast (bij de quest tafel) zo van als je aan deze opdracht begint gaan alle andere opdrachten weg maar bedoelt hij daar ook de opdrachten zoals ( zwaard uit steen trekken / Avo / enz ? ) of alleen die zilvere? of krijg je ze na deze opdracht weer terug ofzo of het moet het einde van het spel zijn dus vroeg het me af voordat ik aan deze opdracht begin :p
     
  2. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    heb t ff overnieuw gedaan ;)

    in de manor kan ik wel die sleutel vinden maar heb geen wapen gezien hoor... waar ligt dat wapen dan?

    oja en klopt t dat je de manor geen follow-command kan geven (en dus ook geen seks met haar kan hebben :cool: )
     
  3. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    bij het uitkiezen van questes heb je bv 3 verschillende, maar vaak ken ik er maar 1 doen (main), dit omdat ik niet genoeg renown had, ken ik die later weer nog doen, of mot ik gewoon eerst ffies renown ga traine dan die missies doen en dan pas de main missie?
     
  4. tyrone

    tyrone BattleChaserOriginal

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij de mayor ehhmm.... Grey ofzo en ze wil dat ik een ketting voor de breng, nou ik zoeke maar ik vind nergens een ketting, waar is die ketting ???? en ik heb der zusje wel gevonden maar daar was ook geen ketting.
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    9.252
    ligt het aan mij of kan je als je het spel hebt uitgespeeld(main quests) geen sub meer doen? wat heb je dan aan het voorwerp wat je krijgt?


    /Mod Spoiler-tags toegevoegd - Darkwing
     
  6. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan Moet je Naar het kerkhof in oakvale gaan.. daar hoor je 2 dieven met elkaar praten waar hij ligt..in de volgende spoiler zal ik zeggen waar hij ligt(voor als je het nog niet wilt weten)
    :D
    :D
    :D
    hij ligt tussen 2 bootjes op het strand van oakvale, maar volgens mij moet je eerst nog die 2 boeven horen praten
     
  7. Wuchie

    Wuchie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik met mijn moeder de gevangenis uitkom???
     
  8. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    @ wuchie


    Welk gedeelte hebje haar net gevonden of benje al gearresteerd of benje alweer vrij?
     
  9. Wuchie

    Wuchie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    zit nog gevangen... :confused: kan wel de sprint wedstrijd winnen en weet dat ik iets van die guard moet jatten maar weet niet wat en wordt dus iedere keer een jaar ouder...
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    @wuchie

    Als je de wedstrijd hebt gewonnen. leest hij voor. opdat moment sluipje achte de bewaker naar het bord links achter hem, let op dat de balkjes niet volraken.
    op dat bord staat een code.

    Die code past op 1 vande 3 boeken reachts achter waar je begon of rechts voor je
    in een van de boeken zit een sleutel
    het juiste boek mag je zelf gokken :)

    middelste boek
     
  11. Wuchie

    Wuchie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx man...
     
  12. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand Bandit Spy Extraction gedaan?
    Die gast blijft maar dood gaan :mad:
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    9.252
    waar vind ik twinblade als ik hem voor de 2e keer wil ontmoeten/vechten? ik heb hem de eerste keer laten leven, en nou zegt de guildmaster dat er een verrassingsaanval aanzit te komen
     
  14. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen kan iemand mij helpen om die 6 treasure tails te vinden, ik heb er al 4, 1,2,4 en 6...

    alvast erg bedankt
     
  15. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet van die merels doden, maar dan krijg ik evil punten, hoe los ik het op zonder evil punten te krijgen? of kan dat nie?
     
  16. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, en vindt je et gek? Je zit levende en vooral vreedelievende vogeltjes van et leven te beroven! :cool: . Maar et maakt toch niet uit. Het aantal evil point dat je daarvoor krijgt valt in et niet tegenover het aantal punten (evil en good) dat je later in et spel krijgt.
     
  17. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh, oke, en nee, ik vind het nie gek!:p
     
  18. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ellowha,
    kan er me iemand helpe
    ik zit namelijk zwaar vast bij die quest waar je langs die bandits naar dat kamp moet sluipen! je weet wel als ze je zien is het van "SHUT THE GATES" en als je uit het zicht bent gaan ze weer open!
    need some help want ik graak er echt niet langs!!
     
  19. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    ochord (ofzoiets) farm
     
  20. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet ze gwoon een keer mollen, en als ze dan wegzijn moet je snel doorlopen en links van de poort achter zon steen gaan staan, wachten tot deur open gaat en wachten tot bandits verder zijn gelopen. simple as that!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina