Morrowind ........Bloodmoon/ Elder Scrolls

Discussie in 'Algemeen' gestart door V. Dusselaar, 12 okt 2004.

1. V. Dusselaar

V. Dusselaar Tattoovero

Leuk Bevonden:
    0
    Haaaaii allemaal,

Ik kreeg niet goed ingevuld welke spellen ik heb........maar dat doet er niet toe !! Ik ben helemaal gestoord van Morrowind.....het is dat ik nog geen pc heb thuis, want anders had ik het volgende deel Bloodmoon wel op de pc gekocht maar helaas. Nou heb ik een jaar geleden ofzo in x box magazine gelezen dat eind dit jaar Bloodmoon op de X Box uit zou komen......ik kan niet wachten....maar ik hoor er ook helemaal niks meer over :'-( Komt ie soms niet meer uit ? :mad: Wie weet de laatste geruchten ?????? *)

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Koop de goty editie van morrowind. Daarin zitten morrowind + tribunal en bloodmoon.

3. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, de GOTY edition, dat staat voor Game Of The Year. Dan heb je meteen alle uitbreidingssets en ik geloof dat ze ook nog wat bugs eruit hebben gehaald.

4. V. Dusselaar

V. Dusselaar Tattoovero

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ???????????

Is die al te koop voor de X Box ???? Waar heb jij 'm gezien, dit is precies wat ik bedoel !!! :9 :9 :9 :9

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem wel op internet bestellen, in de winkels is hij niet te vinden

www.netgames.nl of
    www.gcshop.nl of
    www.dixon.nl of
    enz

je moet maar ff kijken of een van deze hem hebben.

Ik heb hem zelf ook en het is echt een aanrader _O_ _O_ _O_

EDIT: gcshop heeft hem in ieder geval....

Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  6. V. Dusselaar

V. Dusselaar Tattoovero

Leuk Bevonden:
    0
    Betaling ??

_O_ Gaat ik gelijk doen........bizarzzzz .....zit ik al zolang te wachten....issie al uit !! Moet je op deze sites met een creditcard betalen of kan het ook met een eenmalige machtiging ??????? Heb geen creditcard.........maar bedankt voor de tip.......gaat nu kijken !! _O_ _O_ _O_

7. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    bij gcshop kan het ook gewoon met eenmalige machteging, en als netgames hem heeft kan je ook gewoon de postbode betalen is wel zo makkelijk ;)

en bij dixon weet ik het eigk niet

8. V. Dusselaar

V. Dusselaar Tattoovero

Leuk Bevonden:
    0
    Haaaa.........ik heb 'm besteld !!!! Moet alleen nog de bevestigingsmail krijgen......maar ik heb al kippevel van m'n tenen tot m'n tepelpiercing :eek: ....haha.......is dat betalen wel te vertrouwen ?? Heb het nooit zo met dingen op internet kopen.....maar het zal wel meevallen !! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je 'm in huis hebt........mijn dank voor jullie is verpletterend !!!!! *)

9. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    die 3 boven benoemde websites/winkels zijn te vertrouwen, ik heb er zelf nooit probleme mee gehad...

Nadeel van eenmalige machtiging is dat ze het geld eerst binnen moeten hebben voordat ze hem verzenden, en gcshop geeft ook nog aan dat het bij hun 3 dage kan dure voordat je hem thuis hebt, daarom bestel ik meestal bij netgames en de postman betalen (weet de goede naam niet meer) en dan heb je hem echt de volgende dag

10. V. Dusselaar

V. Dusselaar Tattoovero

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik toch over Bloodmoon bezig ben........kan je met hetzelfde poppetje verder ?? En is het eiland/ land net zo groot als Morrowind ?? Wat is er allemaal anders ?? Het zou wel beter zijn als alle bugs eruit zijn, geen poppetjes meer die tegen een deur aan lopen enzo..........

11. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    de meeste bugs zijn er uit gehaald en hij loopt (gelukkig) stukke minder vaak vast... Je kan nu ook de health van tegestanders, het ziet er een beetje beter uit...

je kan met het zelfde popetje verder, je kan gewoon een save van je normale versie opene...

maar als je er meer over wilt weten moet je maar in een andere threat over morrowind GOTY kijken, want daar staat veel meer info in als ik zo snel kan gevan.

12. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een hele goede verbetering is ook dat je aan de hand van een geel balkje kunt zien hoeveel (afnemend) leven iemand heeft (omdat jij continue met dat magische zwaard op zijn harses slaat). Deze optie is van de pc-versie overgenomen.

13. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    je kan inderdaad met je morrowind poppetje verder spelen, is mij ook gelukt. Ik heb alle morrowind delen op zowel xbox als pc...en speel het toch liever op pc (aangezien de laadtijden). Bovendien kan ik niet wachten tot de volgende elder scrolls, wat ik tot nu toe heb gezien is: prachtig ! :)

14. V. Dusselaar

V. Dusselaar Tattoovero

Leuk Bevonden:
    0
    Weer een nieuwe dag......dichterbij vrijdag !! Wie weet een goede site met tips enzo over Bloodmoon ?? Heb wel wat gevonden, maar dat is 1 pagina tekst.....
    Zijn er nu alweer geruchten over een nieuwe Morrowind ??

15. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    voor de nodige game informatie www.gamefaqs.com ;) uitgebreid en goed :D.
    En ja de nieuwe elder scrolls onder de naam oblivion is alweer een tijdje in ontwikkeling voor de volgende generatie consoles (ps3 en xbox 2?) en pc. Maar zoals ik al eerder zei; ziet er goed uit ! :D

Deel Deze Pagina