The Sims Bustin Out

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertje, 25 jan 2004.

  1. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje over The Sims erop uit.

    Ik zit nu in Studio 8. Daar moet je zo'n art tentoonstelling houden, maar hoe doe je dat, dat snap ik nou niet.

    Een ander vraagje.
    Ik moet Mimi bezoeken om te kijken of alles goed met haar gaat. Ik kom daar aan ik praat een tijdje en er gebeurt niks, ik ga nar huis ik praat via de telefoon, nog niks. Ik bel nog is om haar te laten komen, ze komt, ik ga praten, en nog niks. Ik nog is naar haar huis, alles in de keuken opruimen, en nog niks. Wat moet je nou doen?
     
  2. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mimi moet je al het vuil opruimen, dat is in het huis en in de tuin. Die andere heb ik ook nog niet gehaald:mad:
    Bij sommige opdrachten moet je soms eerst een ander huis unlocken voordat je ze kan doen. Misschien is dat het
     
  3. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    druk op start, het 1e logo'tje: goals, druk erop en er komt te staan wat je moet doen...:)

    studio 8 weet ik niet, heb de verkeerde baan of ben nog niet zo ver-->te weinig gespeeld.
     
  4. Rentaur

    Rentaur Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    In studio 8 moet je je vrienden bellen en dan uitnodigen voor de opening van de artgallery. ;)
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een probleem. Ik moet bij sommige huizen als goal gaan trouwen. Heel vaak heb ik als antwoord gehad dat ze al getrouwd waren, dat waren de characters die in de huizen woonden. Nu heb ik er een paar van freestreet, maar die zeggen constant dat ze een lege maag hebben en dat ze dan niet kunnen beslissen. Kortom, het lukt niet om te trouwen

    Zijn jullie al getrouwd, hoe doen jullie dat en hebben jullie tips hoe het trouwen makkelijker gaat?

    Hoe haal je de opdrachten bij het Octagoon waar je hackers moet opsporen en die opdracht met ondergrondse demonstraties?

    Als je bouwt, dan kun je op een gegeven moment niet meer, dan is je limiet bereikt. Zijn er ook tips of cheats voor om te zorgen dat je onbeperkt kan bouwen?
     
  6. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook ergens vast.
    ik moet hoger in mijn baan komen, ik moet bij horror movie ofzo werken.
    alleen ik heb dan 2 familie vrienden nodig en alle skills en je ventje moet blij zijn. (alles groen)
    ik heb dat dus allemaal alleen het werkt nie.
    ik ben ook nu bij mimi en telkens als de bus me ophaald dan zegt ie dat ik de verkeerde bus neem, alleen dan brengt ie me wel, ligt het daaraan ofzo?
     
  7. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een vraag: (sorry)

    ik heb bij free play codes gedaan dat je alles hebt.
    alleen ik kan geen feestjes geven enzo, en nergens naartoe rijden lukt ook nie.
    is het zo dat je die dingen wel moet halen in single player?
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet eerst verhuizen naar Goth Manor. Daar vertrekt de bus voor Promotie voor Horror-acteur.

    Freeplay is gewoon vrij spelen, huis bouwen, levens leiden, etc. Net als in de gewone sims. Daar kun je geen feestjes geven en weggaan etc. Daar kun je bouwen, banen zoeken, bellen en je characters levens leiden.
     
  9. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er nu uit met dat baantje.
    alleen echt jammer dat je geen auto kan nemen enzo, echt een terleurstelling.:mad:
     
  10. SerdeMaster

    SerdeMaster Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft al alle carrieres gehaald?
     
  11. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo oude thread is dit zeg:)

    Ik heb ooit een keer 1 carreer gehaald en toen kreeg ik een stukje van een fontein. Maar toen ben ik er mee gestopt omdat het me een beetje te saai leek.
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik heb Paramedic, Movie Star en Fashion Victim helemaal gehaald. Nu ben ik ergens in de 6e baan van Counter Culture.
     

Deel Deze Pagina