1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet dat op ISSExtreme een Nederlander zit die ook steeds met we2002 op die website on-line speelt. Hij is de enige van wie ik ooit met grote cijfers verloor. Ik dacht 7-0. Ken je hem? Hij noemt zich Bananenboom (ja echt!).....
    Ik zal maar niet wéér om die video vragen hè? :D
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel regelmatig PES, sinds deel 3. Heb er speciaal een PS2 voor aangeschaft. Daarvoor af en toe deel 2 bij een vriend. Ook ooit deel 1, maar dat was nadat deel 2 al uit was :)

    Anyway, ik kon met PES3 op 4 sterren uiteindelijk goed uit de voeten, 5 sterren wou ik net gaan proberen. En toen kocht ik WE8. Tja... PES3 is nog 1x in mijn PS2 gegaan, om tegen het vriendje van mijn zusje te spelen (die kon maar niet wennen aan WE8...). Dus als ik goed door blijf oefenen, en veel leer online moet 5* of misschien zelfs 6* me wel gaan lukken in de Master League.

    Maar ik zal nooit een echte topper worden online. Ik weet nog uit de dagen van MotoGP (II) online, dat je dan echt 4 uur per dag moet spelen om bij de beste 50-100 van de wereld te kunnen horen. En dat heb ik niet! :) Maar gelukkig heb ik zat mensen in mijn friendslist en zullen er vast ook veel bij komen tegen wie ik spannende potjes online kan gaan spelen. Komt helemaal goed!

    En buiten dat wil ik me niet meer zo erg toeleggen op 1 spel. Want GT4 en Halo2 gaan ook véél uren vreten deze winter :+
     
  3. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ff alles doorgelezen in de fomation settings(onder controls) en heb het 1 en ander begrepen over hoe het nou in elkaar zit (strategy/team/formation etc)

    @cryax: hoebedoel met je verandert steeds je taktiek tijdens een wedsrtijd? bedoel je opstelling of echt meer strategy(defence, attack, counter attack)???

    Is de eerste keer dat ik een PES serie speel dus weet er absoluut niet veel van
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is dacht ik zo dat je on-line niet kan zien hoe je tegenstander zijn opstelling maakt of wijzigt hè? Kan je trouwens wel eigengemaakte opstellingen voor on-line opslaan? Je speelt er ook met default-teams, dus vraag ik me af of je dan wel die default-opstellingen mag opslaan voor een andere keer on-line?
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Wel jammer, ik speel nu bijvoorbeeld met Ajax. Allemaal jonkies, maar in 1 of 2 seizoenen tijd zijn ze behoorlijk wat beter geworden. Ook hun teamwork skills zijn omhoog gegaan, en dat verschil merk je écht, vooral als je daarna weer het 'default' Ajax neemt.

    En ik zal dus niet met mijn getrainde team online kunnen, ookal gebruik ik dezelfde spelers. Jammer, maar begrijpelijk om oneerlijkheid en cheaters tegen te gaan.
     
  6. C.O.Winters

    C.O.Winters Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik 'm op ps 2 ook koop
     
  7. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    @Cyrax77: Volgens mij kan je met PES4 de Recoba-truuk niet uitvoeren. (heb het zo vaak geprobeerd maar hij schiet gewoon met z'n linkse been...)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Beiden. Ik begin altijd met mijn eigen opstelling, en als de wedstrijd dan vordert en het lukt niet om er doorheen te komen, dan probeer ik of een andere opstelling (4-3-3 vs 3-5-2 wordt een beetje moeilijk op het middenveld, dus moet ik soms tegen gelijkwaardige tegenstanders mijn opstelling veranderen), of de strategy verander ik. Ik laat dan bijvoorbeeld mijn rechtsback opkomen als ik zie dat daar ruimte ligt, en dan laat ik mijn rechtsbuiten naar binnen trekken zodat die opkomende back de voorzet kan geven dan heb je een mannetjes extra in de 16 staan. Dat soort dingen doe ik dan.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat zou kunnen, maar in WE8 kan je de Recoba truuk zo eruit toveren, 2 a 3 keer proberen en het lukt al. Heb je al gekeken wat de instellingen van Recoba zijn? Heb je het al eens met hemzelf geprobeerd? Zo niet, moet je dat ff doen en als het lukt, kun je zijn instellingen overnemen voor een andere speler. Lijkt me raar als het in PES4 niet meer kan.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, ik ken hem niet, lachen die naam.... En nee, ik heb helaas die video nog niet bekeken. Ik zal eraan proberen te denken en dan zet ik mijn bevindingen hier neer.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik neem aan dat de tegenstander on-line niet kan meekijken hoe jij je opstelling wijzigt of maakt. Lijkt me wel logisch. Ik hoop wel dat je met je eigengemaakte opstelling(en) en strategies on-line kunt gaan... Anders moet ik constant tot pauze verzoeken bij mijn tegenstander (je hebt maar drie time-outs toch?)
     
  12. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit lees krijg ik alleen maar meer zin! Dit is meer dan een spelletje _O_
    Prachtig!
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kijk, jij snapt het.. Dit is idd meer dan just another soccergame. Alleen jammer dat er zoveel goede games uitkomen de aankomende maanden (GTA SA, GT4, Halo 2, MGS SE) waardoor ik toch mijn tijd een beetje moet verdelen :p . Het leven is zwaar..... Maar toch zal ik zoals ieder jaar weer PES/WE het meest spelen van allemaal.
     
  14. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt mijn eerste PES, maar die verhalen hier en elders maken mij als voetbalgek toch wel erg enthousiast :) Heb wel ISS op de playstation gespeeld, maar daar kan ik me niet zo gek veel meer van herinneren :)
    Als je aan dit spel begint he, wat is een goede manier om de controls al enigzins onder de knie te krijgen? Ik las iets van een trainingsmode, en het spelen van wedstrijden zal ook wel helpen natuurlijk. Maar welk niveau (hoeveel sterren) is haalbaar voor een beginnende PES-speler om het zo later op te voeren??

    En er komen idd veel goede spellen aan (of zijn er al) maar je moet toch keuzes maken en PES staat iig bovenaan de lijst bij mij.
    Op de voet gevolgd door Forza Motorsport, Fable en Juiced. Maar eerst Ninja Gaiden nog ff uitspelen :9
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, nu er zoveel goed games uitkomen weet ik nog steeds niet zeker of ik PES bij de release ga kopen.
    Eergister Fifa 2005 binnen gekregen, en vorige week PES3 voor PC voor een spotprijs gekocht om alvast warm te draaien met PES4. Dus soccergamez genoeg in huis.
    Forza Motorsports komt begin volgend jaar pas uit, dus dat maakt het voor mij al wat makkelijker. PES4 zal ik dan met kerst ofzo wel kopen.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als je echt de controls onder de knie wilt krijgen zou ik op twee* gaan beginnen en vooral veel trainen. De tegenstand is dan nog wel pittig genoeg in het begin denk ik zo, maar daarna wordt het al snel wat te gemakkelijk. Tip, blijf dan toch nog maar een tijdje op dat niveau spelen (3* is al een heel wat zwaardere opgave), leer jezelf nieuwe manieren van scoren en speelwijzes. Tevens kun je op 2* wel goed oefenen met afmaken, want je krijgt kansen genoeg. Als je straks op 5 of 6* aan het spelen bent, krijg je niet zoveel kansen meer hoor...! Dan moet je de kansen die je krijgt echt afmaken.

    Schrik niet van de keepers in een 1-tegen-1 met de keeper. Ze zijn verschrikkelijk goed. Het is dus zaak om goed te timen als je niet alleen maar met lobjes wil scoren. Tevens is de side-step of "Zidane" move erg effectief om de keepers voorbij te komen. Als je 1-tegen-1 komt met de keeper en je wilt de bal gewoon in een hoek plaatsen, moet je dit echter wel heel, heel goed timen, anders heeft de keeper de bal.
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik denk dat ik gewoon de kerstman ga overvallen, of zo'n zwarte piet neerschop...spel moet kosten wat het kost (maar dan geen geld) in bezit komen.
     
  18. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup.... kheb het ook met Recoba geprobeerd en die heeft ook 3 en 3 als instelling bij frequency en ability.... zelfs met Recoba is het niet gelukt dus tsja....dan maar andere truukjes proberen....kan dat alleen met de rechtse analoog? draaien enz.?
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    begin ook weer ontzettend enthousiast te worden, had net als marius speciaal voor pes een ps2 gekocht, 2 x zelfs :D
    had er eerst 1 voor pes1, toen raakte ik hem zat en heb ik hem verkocht. voor deel 3 weer speciaal een ps2 gekocht die inmiddels ook weet de deur uit is wegens het verschijnen van pes4 op de xbox _O_

    het is echt een spel waar je helemaal ingezogen wordt, je blijft maar spelen :eek:

    wordt in ieder geval een mooie (ik denk de mooiste game maand ooit) met halo 2 en pes 4 _O_ _O_ _O_
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat weet ik niet.. Ik heb PES4 nog niet gespeeld op een X-box....Ik heb het net al gevraagd op PESinsight.com. Daar zitten de grote mannen. Die weten vast wel of de Recoba truuk nog steeds in PES4 zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina