Spoiler Nou ik denk ben es lief en ga mun moeder redden, word ik zonder da tik de kans heb me te verdedigen opgesloten en gemarteld. Nu weet ik dat als je die race wint je in dat kamertje mag maar hoe kom je daar uit? Doe boeken hebben cijfercombinaties oid en als je verder loopt ziet die gast je. Kan iemand me helpen, ik speel namelijk liever op vrije voeten dan in zon domme prison
je moet langzaam lopen want je ziet zo'n meter of hij je kan zien of niet en dan de code van dat blaadje lezen en stil terug wandelen de rest zieje dan wel
Hmm nog maar ff wachten tot ik weer mag racen dan... Dit vind ik de minder leuke delen van het spel, ik wil mezelf wel kunnen verdedigen :/
Hoe lang hebben mensen vastgezeten? Iemand langer dan 3 jaar? Ik was er na een jaar uit, dus dan heb je twee keer die race gedaan.
jong, hoe krijg je het voor elkaar om die races NIET te winnen??? als ik ga kruipen ben ik volgens mij nog sneller dan die gasten
Spoiler Nee zoals ik hierboven al had gepost load ik steeds de autosave omdat ik de sleutel niet vond. Nu blijkt dat je die pas na je 2de race vind. Ik ben inmiddels half op vrije voeten, heb mun spullen terug iig
ik heb al 10 jaar vastegezeten deed het expres kwou kijken hoe ugly me character kon worden opeens kreeg ik een legendary zwaard l4l kweet niet meer welke
Nu maak je mij ook nieuwsgierig......damn, dan ga ik wel ff zitten. post gelijk even de overige stats van het geval...... damage: augmentations: thx
wat een klets, ik geloof er echt hélemaal níks van. Als dit echt zo zou zijn, dan zou er allang iets over bekend zijn. Én als het wel zo is, dan baal ik
zoals ik al dernet in een andere topic heb gepost, het was maar een gewoone normaale weapon zoals de katana, of cleaver