[XOne] XBL werkt niet met nieuwe modem

Discussie in 'Games' gestart door davy_117, 13 okt 2004.

  1. davy_117

    davy_117 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuwe modem gekocht en sinds ik die heb werkt men XBL niet meer.
    Ik heb een tijd gelede een mail gekregen van MS met mededeling dat men creditcard ging vervallen en heb dit gaan checken en men kaart is nog geldig tot 2007 dus dat kan het al niet zijn.
    Ik had wel deze XBL doormiddel van trial(voor 3 maand),mss kan het zijn dat deze trial verlopen is maar aangezien ik deze niet heb afgezegd zou men account toch moete doorlopen?

    Anyway ik heb het opgemerkt dat men xbl ni meer werkt sinds ik nieuwe modem heb(thomson speedtouch 510 ethernet adsl) en men OS is win xp.
    Kan het iets te maken hebben met firewall ofzo?

    Greets,

    Davy.
     
  2. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    die staat standaard uit als je dat ding confugureert. Ik heb dat ding ook en mijn instellingen op mijn xbox staan allemaal op automatisch. Misschiem met je daar nog eens naar kijken. Als die anders staan gewoon op die mannier instellen.
     
  3. davy_117

    davy_117 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Op men xbox staan men instellingen ook allemaal op automatisch.
    Heb al verschillende dingen in men instellingen geprobeerd op men settings van xbox,maar niks helpt.

    Ps,ik had geen installatie cd rom gekregen bij men modem,mss dat hij daarmee niet goed staat ingesteld ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik neem aan dat je met ICS /internet delen werkt ... post je vraag even in die thread ;)

    vermeld dan ook wat de foutmelding is.... het ligt in iedergeval niet aan je modem ... tenzij het een router modem is .... (zie dan de centrale router thread)

    vermeld bij je vraag ... de exacte xbox foutmelding

    druk dan op Y

    noteer de L en P waarde
    druk vervolgens op A

    Noteer de MT NT en IC waarde

    greetz
     
  5. davy_117

    davy_117 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel vergeten bij te zeggen dat men xbox is verbonden met crosscable naar men pc,en men modem verbonden is met nog een tweede netwerkkaart.Dus ik weet ni of dat werkt.Men vorige modem was een usb modem en toen gebruikte ik maar 1 netwerkkaart dus mss kan het daaraan liggen...
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is ics ;) .. post je vraag daar even :) ... waarschijnlijk staat daar ook je antwoord al
     

Deel Deze Pagina