tot nu toe vind ik Fable een heel goed spel. als ik het kan spelen te minste. mijn xbox geeft ongeveer 1 keer in het uur een dirty disc problem. dat is nooit leuk, zo'n vieze disc, maar bij RPG's is het dubbel vervelend. je bent alle voortgang kwijt. je zou zeggen dat het aan mijn xbox ligt, maar andere spellen oudere en nieuwe (Fable uitgezondert) spelen perfect. niet eens een framedrop. iemand anders dit probleem? als het wat uitmaakt: ik heb mijn kopie van GCshop.nl.
schone cd hoor en me xbox is volgens mij niet echt stoffig de cd lade ieg niet en zo, misschien klein bugje?
de disc is niet heel beschadigt. gewoon de normale hoeveelheid krasjes. een lens-reiniger-cd zou ik inderdaad eens moeten proberen. Zijn die in alle winkels te koop? of alleen bij de speciaalzaak
die zijn maandag pas open wat moet ik morgen dan doen? dan maar formule 1 kijken edit:/ vergeten te vertellen in de openingspost: af en toe werken alle knoppen niet als ik de begin filmpjes wil wegdrukken. ook dit is alleen bij Fable.
wat jammer zeg ik heb nog geen bug gehad bij al mijn spellen behalve bij moto gp als ik daar steeds het nederlands circuit win loopt die vast fokking vreemd maar speel het toch nooit mee want ik heb......fable!!!!!
dat met het niet wegdrukken heb ik ook 1 keer gehad, dacht even dat alle voortgang weg was maar dat was gelukkig niet zo. volgens mij heeft t er mee te maken dat je xbox op een andere manier uit is gegaan, normaal zet ik m in fable uit na het saven, maar dit keer heb ik via het menu quit gedaan.. misschien bij jou ook zo?
dat zou wel kunnen. ik moet steeds m'n xbox uit zetten als ik een error krijg. dan is het al te laat om hem op de normale manier uit zetten.
Ik heb het ook al twee keer gehad. Zo'n felgroen scherm met de melding dat-ie de cd niet kan lezen. Ook heb ik best wel vaak vastlopers, vooral als er intens wordt gevochten of als er gewoon veel characters op het scherm staan...irritant!
kan je zo'n schoonmaakdisc die je voor cdspelers gebruikt ook in je xbox duwe? is dat niet schadelijk voor zijn gezondheid?
alleen als je die cd's kapot knipt en in je oog prikt, nee hoor een cd is een cd en die werken op alles
ik heb GCshop.nl een e-mailtje gestuurd en heb inmiddels de game teruggestuurd. hopelijk heb ik dan vrijdag een nieuw exemplaar. ik denk trouwens dat het aan m'n xbox ligt. de drives in de oudere modellen kunnen de nieuwe disc's niet goed aan. je kunt altijd proberen. misschien ligt het wel aan de disc.
Ik had ook een keer dat de knoppen in het begin niet werkten, ik schrok me dood, ik dacht dat me xbox naar de klote was, maar "gelukkig" ligt het aan Fable...
Daar heb ik gelukkig nog geen last van gehad, heb wel af en toe dat het spel even best hapert/stottert, hebben daar meer mensen last van?