1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kan bestand niet van de harde schijf verwijderen?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Angelus, 13 okt 2004.

  1. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst een mappack voor unreal tournament 2004 proberen te downloaden. Maar het downloaden was mislukt.
    Nu staat het bestand nog op mijn bureaublad en als ik hem wil verwijderen zegt hij: Kan ut2004-ecebonuspack niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik. Sluit alle programma's die dit bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw.
    Als ik alle programma's afsluit zegt hij nog dat ik hem niet kan verwijderen.
    Weet iemand hoe ik dit bestand alsnog van mijn pc kan verwijderen? :confused:
     
  2. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah heb ik ook wel eens. probeer eens in veilige modus te verwijderen? (geloof f5 of f8 indrukken bij het booten van xp)
     
  3. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook al eens geprobeerd, lukte ook niet.
     
  4. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    via dos prompt? start>run/uitvoeren en dan cmd intypen. Daarna naar de map gaan en dan del $bestandsnaam ?
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    veilige modus werkt ipc altijd aangezien die dan geen enkel programma draait...erg vreemd...
    probeer eens alt-ctrl-delete en daar ff kijken of er nog iets bijstaat? al kan ik me dat niet voorstellen
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    een textbestandje erbij aanmaken en beide bestanden tegelijk verwijderen wil ook wel eens werken ;) voor de rest bied dos (eerder genoemd) vaak de uitkomst
     
  7. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik wacht meestal gewoon een tijdje en na een paar dagen lukt t meestal wel.
     
  8. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Druk eens op CTRL+ALT+DEL en check bij Taakbeheer of er geen proces is dat het bestand misschien gebruikt. Misschien staat er nog ergens een installertje aan ofzo, wat me overigens sterk lijkt na een paar reboots... maar probeer het eens :) En kill dan logischerwijs dat proces
     
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem kunnen verwijderen met veilige modus. Thx voor alle hulp
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005

Deel Deze Pagina