Halo 2 nu in de winkel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lipom, 13 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arrepar

    arrepar Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die denkt dat die de limetede edition niet meer kan krijgen... er is hoop!!
    ik had vandaag gewoon bij de dixons(in Leiden) de limeted edition besteld en hij had er nog een paar liggen. Dus het hoeft niet allemaal via internet je kan ook gewoon in de winkel vragen, daar hebben ze er vast nog wel een paar!! maar wel snel wezen he;)
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    *Rent naar de winkel :+
     
  3. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
     
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik mijn limited edition al maanden terug heb besteld (toen je buiten nog zonder rillingen in je shirt kon lopen) en nu nog wachten dat ze me niet vergeten te bellen :D. Ik heb alleen examens in de week dat halo2 uitkomt :mad:
     
  5. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals in de XBM stond (kwa datum dat je 'm kon preorderen), bij Dixons gepreorderd..... De LE uiteraard.
    Voor 't eerst, de eerste met iets (ook trouwens met 't halen van Fable, ze hadden 'm net binnen :D )....

    Ze hadden schijnbaar 'n weddenschap lopen dat 't geheel niet zou lopen (how stupid can you be??) ;)
    Maar in ieder geval, de Dixons in Enschede (ene filiaal) had maar 5 preorder mogelijkheden voor de LE... Weet dus niet hoet 't met andere shops in Enschede staat. Verder over sites weet ik ook niet .....

    Ik wacht met smart op 11 november 8)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik wil gewoon Halo2, Limited edition of niet..... Ik was vorige week ook een beetje genept door die promotiehoesjes. Bij de Intertoys had 1 of andere dodo die promohoesjes gewoon tussen de games gezet, helemaal onderop tussen de oudere games. Niet lekker frontaal zichtbaar, want je zag alleen de zijkant, maar ik schrok wel ff.... Maar binnen een seconde besefte ik wel dat het niet waar kon zijn. Maar ik schrok wel ff haha...
     
  7. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Marketing technisch gezien, 'n stomme zet van de betreffende winkel.... Surprise bij de balie daarentegen vele malen groter als ze op zoek gaan naar de DVD 8) en vervolgens "eeeeh......meneeer???? we komen er net achter dat dit geen budget game is, maar 'n spel wat over 'n maand uitkomt" :)
     
  8. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    LE owns
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb hem vorige week ook al in de toys 'r us gezien. Er stond op het prijskaartje geschreven dat ie gereserveerd was.
     
  10. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    wel mooie covers alleen dit is xbw.nl he dus dat owns.nl hoefde er niet bij ;)
     
  11. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik kom er net achter dat Gamexpo op 12-13-14 is dat is jammer want misschien ben ik dan te verslaafd:p
     
  12. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop gewoon normale versie van halo2 iedereen gaat agter de LM aan dus heb k geen haast :p
     
  13. ThaRealPlayer

    ThaRealPlayer Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb uit betrouwbare bronnen vernomen dat de franstalige versie al te downloaden is :D
     
  14. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn voor je :p
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Posts waaruit ook maar blijkt dat je het spel hebt gedownload of zal downloaden worden door mij per direct verwijderd. De users die er blijk van geven kunnen binnenkort ook enkele strenge sancties gaan verwachten.
     
  16. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    11 November is de dag dat ik Halo 2 in mijn handen vastpakken mag :+
     
  17. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooh toen ik die hoes zag staan kreeg ik bijna een beroerte. Maar neej, protmotion only.
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet bij god niet waarom jij daar een smiley bij zet. Ik vind het namelijk helemaal niet grappig en erg triest |:- |:- |:-
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    hoezo? downloaden gebeurt toch wel, ook al was het pas op 9 november geweest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina