Wat vinden we tot nu toe van het games aanbod?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chevalric, 4 sep 2002.

1. Chevalric

Chevalric Guest

Nou, uh, dat vroeg ik me dus af...
    Na de release games heb ik niks meer gekocht voor m'n XBOX, omdat ik geen echte topgames meer ben tegengekomen. Verder ben ik (als ex-warez gebruiker) een beetje huiverig om 60/70 euro neer te tellen en er dan achter te komen dat ik het toch niet echt een leuk spel vind.
    Maar er zijn de laatste tijd ook geen AAA-titels meer uitgebracht volgens mij. Ik wacht nu met name op Splinter Cell, waarvan ik hoge verwachtingen heb.

Om dus even zelf antwoord te geven op m'n vraag:
    ik vind het aanbod een beetje tegenvallen, ik heb nog geen spellen gezien die in de categorie "must-have" vallen.

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Yep, ben ik met je eens....
    Dat is nou de reden dat sinds ik m'n xbox in maart kocht, ik behalve DOA3 nog nooit een spel heb gekocht (wel een reward pack gehad) en dat ik ondertussen maar een Gamecube gekocht hebt.

Maar ik moet wel opmerken:
    Voor de Gamecube komen op dit moment ook geen 'musthaves' uit.

Daarom staat het nu bij mij 3 voor Xbox - 2 voor Gamecube....
    Ik denk trouwens wel dat de Xbox de uiteindelijke winnaar van mijn persoonlijke 'contest' zal worden...:)

3. Jack

Jack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Toch hou ik de XBOX nog even aan.
    Na de launch van de PS2 had ik deze gekocht en een twee maanden later weer verkocht, vanwege hetzelfde (wachten op AAA titels). Hier had ik wel een beetje spijt van.

Ik wacht het even af tot het eind van het jaar. Zo en zo zijn er rond de herfst veel goede titels te verwachten. (uiteraard Splinter Cell).

Laatst bewerkt: 4 sep 2002
  4. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ook wel aardig mee eens.
    Dit komt denk ik omdat de meeste makers van games de laatste tijd zoveel mogelijk games op de markt willen brengen en niet de tijd nemen om een spel echt te maken wat de klant wil.
    Ik denk ook dat daar wel zeer snel verandering in gaat komen omdat de games minder gaan verkopen en de makers toch geld willen verdienen...
    Het is maar een gedachte:confused:

5. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het aanbod van games een beetje tegenvallen... en ik denk dat er niet zoveel bijkomen dit jaar...
    Veel praatjes die Microsoft maar er zouden in Augustus tienallen spellen uitkomen en ik tel er maar een paar...

6. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Aanbod vind ik een beetje tegenvallen, al heb ik wel veel lol van de spellen die ik tot nu toe heb. Ik heb Halo gekocht, twee met de RP gekregen en de rest tweedehands gekocht, dus daar kon ik mij geen bult aan vallen.

Ik wacht met name nu op Splinter Cell en CMR 3. Verder zie ik wel wat ik tegenkom.

7. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook alleen launchgames. 5 stuks. Na de launch is geen moer meer uitgekomen. Maar bij de GC is het aanbod helemaal om te janken. Als je niet van kiddy houdt tenminste. Ik heb alleen Rogue Leader. Maar ik heb wel een lijstje met een stuk of 12 games die dit jaar nog uitkomen op Xbox die ik wil hebben. Mits de reviews goed zijn.

8. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    .

het aanbod zuigt gewoon tot nu toe, want in September, en oktober komen de GAMES waar ik op wacht.....

ik zit vooral e wachten op Battlefield 1942 en op Hitman2, ben altijd al Fan geweest van Hitman dus deze moet ik ook zeker hebben, ook heb ik de Xbox gekocht omdat deze de meeste kans had om Shenmue 3 te draaien, het verhaal meot ik gewoon verder weten, dus ik verwacht nog veel meer van de xbox.

€lp

9. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het aanbod ook niet echt om over naar huis te schrijven, maar ik weet zeker dat er nog zat goeie spellen aan komen:)

10. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    De zomer is lang... de meeste spellen worden rond kerst uitgebracht, niet zo gek lijkt mij

11. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies feestdagen = $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

12. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de kerstdagen echt alle AAA games wilt hebben mag je nu al wel een (tweede) hypotheek nemen.......

13. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    :r zeker voor iemand die niet van shooters houd.

Anne:D

14. Tha_OFFiCial

Tha_OFFiCial This My Game

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het aanbod ook niet echt groot en heb nu 3games en weet (al) niet meer welke ik moet komen maar CMR3 komt zekers bij mij in huis }:]

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Games aanbod? Ik kan mij zeer goed vermaken, daar draait het om bij consoles. Ok binnenkort komen er een heleboel leuke titels uit, maar ik kan toch maar een select groepje in huis halen..

16. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind turok toch wel cool alleen moet ik nog wennen aan de besturing!

17. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Het aanbod is niet geweldig nu nee, maar das bij de GameCube hetzelfde.
    De launchgames voor de Xbox zijn gewoon heel goed en daarna zijn er eigenlijk alleen maar slechtere games uitgekomen.. Maarja, kijk in januari 2003 nog maar is naar het gamesaanbod, dan zit het heel erg snor.

18. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Slechtere games? Mwah vind ik niet ik vind dat er genoeg mooie/goede games zijn uitgekomen. Aggresive Inline is een goede vervanger voor THPS3 en heeft een zeer lange speelbaarheid. Hunter is ook leuk voor het nodige slay werk. Ik vind het games aanbod zeker niet slecht...

19. Neejoh

Neejoh Buffy-addict :P

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het game-aanbod nog best wel goed! Het ligt maar net aan je interesse, maar ik vind dat er nog best veel games zijn die mij aanspreken.

En in de nabije toekomst komen ook nog wel een stuk of 5 games uit die ik wil/moet hebben.

Laatst bewerkt: 6 sep 2002
  20. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een startende console vind ik het aanbod toppie. Echte musthaves zitten er weer aan te komen en voor elk genre is er nu wel 1 goede game.
    Halo
    DOA3 (Mits je van fightinggames houdt)
    THPS3
    SSX Tricky
    Hunter (Vermakelijk)
    PGR
    RSC (Krijgt te weinig waardering...jaja, vind ik.)
    Moto GP

Bwah..kom je wel ff mee vooruit.
    Wat eraan komt ga ik niet opkalken nou, dat weten de meeste wel maar dat is geen rot lijstje. Een paar musthaves...
    Ninja Gaiden
    THPS4
    Soul Caliber2
    Brute Force
    CMR3
    Splinter Cell
    MGSX
    Tekki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    DOAXVB
    Unreal
    Mechassault (Verwacht ik veel van.)
    Enz.
    Bwahahahaa, toch maar paar opgekalkt.:+
    + Nog zat vermakelijke spelletjes zoals Pro BMX2/Outlaw Golf/Sega Soccer Slam/Deathrow...
    Nou hou ik op.:9

Niet alles is exclusief, ik weet het, veel niet maar de kwaliteit van de xbox wint het altijd wel + vaak een xtra leveltje of character ofsjo...

Laatst bewerkt: 6 sep 2002

Deel Deze Pagina