[PC] Gran Turismo 4 Zonder online optie!

Discussie in 'Games' gestart door Chimaera, 25 sep 2004.

1. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    jeutje ze klede je hier egt figuurlijk uit ok zeg
    ik ga er dan geen geld in steken hoor want dit is gewoon oplichterij

2. Chimaera

Chimaera XBoxWorld N00bie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die AI op verschillende manieren getest en ze wijken totaal niet van hun lijn af. Ga er bijvoorbeeld maar een voor rijden en dan 10km/u langzamer dan degene achter je en kijk wat er gebeurd. Even naar links of rechts om in te halen doen ze niet. Ze rijden tegen je aan, again, again and again. Zo zijn er wel meer dingen in de AI waar ik me aan ergerde en daar had ik in GT3 nooit last van....

3. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    rij jij bij gt3 altijd achteraan ofzo? aangezien ze bij gt3 het liefst door je heen rijden.

4. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
  5. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    GT4 gaat RULEN!! Ik vraag me echt af wat het probleem is van de mensen die dit spel afkraken. Dat is gewoon naif en totaal onnodig. Forza gaat het ongetwijfeld ook goed doen, maar dat spel moet zich eerst wel bewijzen. En ik weet wat een hoop 14 jarige gamers nu denken "JA MAAR J.J. (van de PU) ZEGT DAT HET SPEL GAAT RULEN!!!" Forza moet zich eerst bewijzen (PUNT UIT!). De GT Serie heeft zich al bewezen. En staat nu (niet onterecht) gegarandeerd voor succes.

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga GT4 maar importeren denkik, wachten tot ergens maart ofzo vind ik echt zwaar bagger. Eerst de online mode eruit, en nu dit. Dit spel kijk ik echt zwaar naar uit. Prologue en de GT4 BMW demo hebben me compleet overtuigd van hoe vet dit spel wordt. En dan nog ruim 4 maanden wachten.. :'-( Importeren dus maar!

7. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een optie ja. Maarja er komen genoeg vette games op de markt om me mee te vermaken totdat het spel uitkomt! En als ik echt niet meer zonder GT kan dan begin ik toch maar weer eens opnieuw met GT3. Of ik ga toch maar eens 45 euro uittrekken/ de X-BAZAR checken voor GT4 Prologue. *)

8. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    zouden ze de online mode er nu meteen weer in doen?

9. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? GT4 komt in het eerste kwartaal van 2005 uit in Nederland. Het heeft vertraging opgelopen omdat de vertaling van de game op zich laat wachten (van japans naar nederlands is blijkbaar ergggg moeilijk :9). De online versie verschijnt later dat jaar.

Als je echt niet kunt wachten dan kun je hem eerder ook exporteren uit Japan of de States. Daar komt de game wel "op tijd" uit :'-( .

10. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    hij was de vorige keer toch vertraagd omdat ze te weinig tijd hadden om de online mode af te maken. en het lijkt mij dat ff de boekjes vertalen geen half jaar duurt? dus dan zouden ze de online mode er toch weer in kunnen doen? aangezien ik me anders toch afvraag wat ze allemaal in een half jaar doen anders. En importeren gaat helaas niet omdat ik geen chippie erin heb zitten en om dat nou ook te laten doen is ook weer zo overdreven.

11. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet om het vertalen van het boekje! :+ Wat dacht je van het spel zelf. :+ Of wil jij graag in het Japans het menu doorspitten. 8) Dat wil je echt niet! :9

12. alibi

alibi Guest

mag ik even een bron lezen, want bij elke online-shop en offiele berichten staat-ie nog steeds gepland voor 14 december (release).........

13. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
  14. alibi

alibi Guest

echt heeeel irritant en vooral ook jammer dat GT4 weer is uitgesteld. maar ik wacht wel, geduldig als ik ben!

misschien dat tegen die tijd dat-ie hier uitkomt, PD de online mode er al in kan zetten!

Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2004
  15. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    tjah ik hou me wel zoet met bijv. halo2 op de xbox dus mij hoor je nog nie klagen
    maar dit spel moet ik zeker hebben

16. alibi

alibi Guest

ja, idd, Halo 2 houd mij zeker ook wel bezig!!

en ik moet nog wat spellen uitspelen!

ondertussen maar wachten.....*zucht*.....

17. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    hoe hebben ze die bestuurder van die auto's zo gedetailleerd gekregen overhit je PS2 niet ofzo?

18. Bowser

Bowser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een PS2 had zal ik nu een verkopen om er een Xbox van te kopen. Tenminste als je het meest van Online gamen houd.
    Het is mijn mening maar...

19. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    GT4 wordt in Japan gemaakt. Sony is japans en de GT serie is het parade paardje van Sony. GT4 is dus in eerste instantie in het Japans. Het vertalen naar het engels zal snel gebeuren want dat is heel erg belangrijk voor Sony. Vertalen naar alle talen in Europa zal wel wat tijd verschaffen.

Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  20. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal nooit gebeuren. Daar letten de ontwikkelaars wel op. Het maximale is nog steeds niet uit de PS2 gehaald. Hetzelfde geld uiteraard voor de XBOX. Ze moeten het allebei nog uithouden tot 2006 (dan komen naar verwachting de opvolgers uit). En de massa verlangt (vooral) naar mooiere graphics.

Deel Deze Pagina