Hoe kom ik achter beheerder wachtwoord?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Toskai-Mir, 14 okt 2004.

1. Toskai-Mir

Toskai-Mir The tsudachi saver

Leuk Bevonden:
    0
    Okey,

omdat mn ouders nog alles vinde da ik teveel spelletjes instaleer, hebben ze een beheerder account aangemaakt, waar ik het wachtwoord niet van weet, lange tijd is dit goed gegaan, want ik wist dat er geen administrator wachtwoord opzat, dus simpel herstarte, F8, veilige modus, inloggen bij administrator, en hoppakee beheerderaccountje aanmaken, klaar is kees."
    Probleem is, ik heb een zus en die hebt een vriend, en die hebt dat dus tege me ma gezegd, want dei had gevraagd hoe ik er toch op kon. heel fijn, niet dus.

Mijn vraag is, is er een alternatieve manier om toch in de beheerder te komen, of om een beheerder aan te maken, of om het beheerderwachtwoord te achterhalen(niet kijken bij typen watn ze typt snel:p)

Hopelijk kunnen julliej me helpen! _O_

alvast bedankt he:)

2. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox aanzetten en Halo (2...) gaan spelen :D

Of een eigen computer kopen, ook handig ;)

3. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    Hahha, das idd een goede, heb alleen nog maar halo whaha:p:p geen 2:p maar ik wil toch echt spelle op me pc blijve spele:p dus tenzij je niet weet hoe je me kunt helpen, bijdehandte antwoorde voor je houwe!!

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    1. Voor zover ik weet kan dat niet, om zoiets te omzeilen. Je hebt volgens mij echt een wachtwoord nodig. Ik las dat eens in het grote XP boek.
    2. Praat a.j.b. normaal Nederlands.

5. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    owke, omzeilen is dus uitgesloteN, hoe kom ik er daN achter?? mssn een programmatje ofzo waar je wachtwoordeN mee kan bewareN van je pc, dsu als iemand lama zegge inlogd dat die dan het password opslaat?
    dat is er wel gloof ik, iemand een link?(ga nie zegge probeer google want daar zoek ik al haha, maar als iemand alvast een link heb is het natuurlijk handig:))

bedantk.

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    kan wel. Er zijn programma's voor te koop. Ik weet dat je deze ook kunt downloaden..maar das illegaal. Misschien weet iemand de naam van zo'n proggie...kun je m in de winkel halen ofzo..

7. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal denk ik niet lukken Ik heb gelukkig mijn pc zelf samen met mijn oom in elkaar gezet wel met onderdelen die ik zelf gekocht heb dus is lekker mijn eigen pc heb een jaar over gedaan om hem zo krachtig te maken.
    Dus ik heb een beheerders account en heb ook een password maar kan je alleen omzeilen als iemand nog een beheerders account aanmaakt maar dat kan alleen de beheerder zelf dus veel geluk ermee.

8. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens even voor je op google gezocht, ik vond dit op de eerste pagina:
    Ik hoop dat je er wat aan hebt!

9. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik ookal gevonden jah, maar dat reset alles, en dat is nu net niet wat ik wil haha, maar ik heb mssn iets gevonden, klopt het dat passwords in een .pwl bestand worden opgeslagen? als dat zo is, moet ik die dus zoeken, programma om te decoderen, en dan kannik alle passwords zien.
    ik ga dit proberen:)

als mense nog tips hebben zijn ze welkom hoor!!:)

in iedergeval bedankt voor de moeite allemaal!

10. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    a.j.b.??? :confused:
    A.U.B. is het voor de duidelijkheid. Dus begin niet over krom NL.

11. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    haha, ik dacht ik zeg het zelf maar niet. Altijd van die mensen die het beter DENKEN te weten...

12. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    ik reageer daar niet eens op , als mensen dat soort dingen zeggen, die morpeub zal zich wel vervelen, of het is zown vette nerd die een hekel aan andere taal heeft:)
    die mense moet je gwoon negeren:)

13. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    pwl bestanden is nog uit de tijd van win95/98 en niet bij xp. Bij lokale installaties staan ze in de sam (win2k/XP) die niet zo makkelijk te hacken is (wel makkelijk te resetten maar dat is wat anders). Wat je nog kan doen is een tooltje installeren die alle toetsaanslagen loged. Alleen die moet je dus eerst weer installeren en daar heb je geen rechten toe (cirkel is rond). Hmmm...even denken....als jullie systeem al een tijdje niet gepatched is dan zijn er nog wel wat exploits om op los te laten om system rechten te krijgen en zodoende e.e.a. te installeren maar dat is geen beginnerswerk ;) :9 . Ik denk dat je je er maar gewoon bij neer moet leggen :p

en trouwens....je taal is wel erg slecht...je zit niet op msn :'-(

Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  14. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    Jah het word me wel weer moeilijk gemaakt zeg, maar erbij neerleggen! nog niet, ik pluis nog ff lekker verder, bedankt voor het motiverende bericht whahah:p neej grapje, bednakt, ikz oek in iedergeval verder.:)

ik dacth al waaro vind hij nou geen pwl files:p

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Toskai-Mir, hier op het forum maken we over het algemeen onze posts zo dat ze voor iedereen goed en duidelijk te lezen zijn. Lees hier meer over in de [FAQ]FAQ[/FAQ]. Graag je hier aan te houden aub.

16. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    da zeg je goed over het algemeen, whaha, owke sorry mevrouw, ik zal voortaan probere goed te type,

17. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    of was het nou "typen"?:confused:

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Tevens hebben wij een [​IMG] knop voor als je nog iets wilt toevoegen aan je posts. Dit voorkomt dubbelposts.
    Genoeg hierover, nu weer ontopic.

19. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    eh, wie weet er een programmaatje dat alle toetsdingen logt?

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    blazing tools key logger (geloof ik) aleen dat is niet of njouwlijks te verwijderen

Deel Deze Pagina