Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik had mijn dialoog ook naar Konami gestuurd. Ze hebben zelfs al mail teruggestuurd waarin ze zeggen dat ze een beperkter budget dan EA hebben en dat ze gekozen hebben voor meer kwaliteit en minder adverteren. Desondanks loopt de verkoop prima en zijn ze tevreden dat hun keuze goed werkt.
     
  2. mightymike28

    mightymike28 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe het met de grafische gedeelte zit van PES 4 op de Xbox??
    Is deze beter gelijk of minder dan Fifa?

    En hoe is de creation zone bij Fifa? Tot hoever gaat deze? Kan je kleur schoenen en degelijke bepalen? En hoe zit dat bij PES 4?

    Ik hoor graag van jullie!!
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    _O_ verhaal.

    Tsja, marketing werkt echt, kijk maar naar alle EA games (bijna alle). The Sims verkoopt altijd goed (ook al die nutteloze uitbreidingen) Need For Speed Underground was denk ik de meest evrkochte game vorige kerst en op de tv werd je helemaal plat gegooid met medal of honor reclames...
     
  4. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn dat jouw mooiste doelpunten? Niet lullig bedoeld, maar ik heb toch weleens wat mooiere gemaakt hoor ;)

    Ik vind dat sowieso de animaties veel beter zijn, maar vooral de gezichten zijn veel beter gedaan dan bij Fifa. Geen plakplaatjes maar goed uitgewerkte gezichten, je kunt Van Nistelrooij zelfs blond haar (of geen haar) geven zonder z'n herkenbaarheid te verliezen. Verder is het overigens ook wel redelijk, maar misschien iets minder gaaf als Fifa.
    Wat ik van PES 3 weet is dat je verschrikkelijk veel kunt aanpassen, dus ook bij de schoenen. Elk kleurtje op de schoen kun je veranderen (zelfs de 'flap' over de veters). Bij Fifa is dit volgens mij niet, maar Fifa 2005 schijnt wel een Edit Mode te krijgen (hehe, ze leren het eindelijk).
     
  5. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag voor het eerst pes4 gespeeld op ps2 en eerlijk gezegd...
    ik vind er niet zoveel nieuws aan...
    Men zei een nieuw vrijetrap systeem & penalty systeem, ik merk niet al te veel.
    Maar het blijft hoedanook een heel leuk spel.
    Alleen erger ik mij soms aan het verdedigen.
    Je wordt echt veeeeeels te makkelijk uitgekapt!
    En als je dan op x of vierkantje drukt op de bal af te pakken wordt je direct in de wind gezet door een kapbeweging.
    Buiten dit alles wel nog goeie game & zal hem wss wel komen maar had er toch VEEL meer van verwacht.
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zker wel minder dan!
    Maar is het een verbetering van PES3?! En is het al met al wel een leuke game :) ?!
    En dat verdedigen, je kan toch wel normaal de bal afpakken?
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tronky,
    Heb je bij vrije trappen al eens op select gedrukt? Dan komt er een tweede speler bij aan wie je de bal kan afleggen.
    Neem ook eens een kijkje in de training-mode en de Master-League.
    Die zijn behoorlijk veranderd...
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat Fraps werkt goed, maar hoe krijg je bestanden van 2 mb? Want als ik filmpje maak op half-size dan zijn ze nog 22 mb. Heb de Framerate dan wel op 30 FPS staan.

    Hoe krijg ik ze kleiner?
     
  9. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    @han

    wanneer komt dat filmpje van pes4 (op playstation2) die je zelf zou maken waar je het een paar pagina's geleden over had

    ps. en dan bedoel ik niet weer dat filmpje van nederland - kameroen
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je hebt dan Moviemaker nodig. Kan je downloaden op microsoft.com.
    Daarmee open je dat gemaakte fraps-bestand en kan je het leiner maken.
    Ik dacht eigenlijk dat hij wel 60 FPS aankon... vergissing van mij zeker.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat filmpje had ik voor vanavond gepland, maar ik krijg bezoek.
    Denk dat het morgenavond komt. Mogelijk zonder geluid, want dat werkt niet echt lekker met die TV-card.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Aha is daar Moviemaker voor. Dat staat al op m'n pc, zit standaard bij XP! :+

    Maar wist niet waar het voor was, zal het zo direct 's meteen gaan proberen!
     
  13. Albertinho

    Albertinho Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan speel je toch ff tegen je bezoek... ;)
     
  14. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die PES 4 op de ps2 heeft, kan die aub een duidelijk antwoord geven op mijn vraag:
    Is juventus compleet (nieuwe shirtjes voor uit en thuis, nieuwe clubteken, de nieuwe spelers als zebina, blasi, ibrahimovic, emerson, cannavaro)
    Velen dank!
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er staat paar pagina's terug een filmpje van een penalty van trezeguet en daar had ie het nieuwe uitshirt aan. Maar het nieuwe logo zit er "nog" niet in.
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het persoonlijk niet zo'n verbetering.
    Maar ik heb beide games dan ook niet ZOOO uitvoerig gespeeld.
    Je kan de bal wel afpakken, maar ik vind het een beetje irritant dat je soms kan blijven kappen.
    Ik speel altijd tegen een vriend en we spelen enkel samen.(hij heeft ps2 maar speelt het spel enkel als ik er ben) en soms kan ik gewoon nadat hij gescoord heeft , na het aftikken in een keer naar zijn goal lopen, al kappend, en scoren.
    Soms is het wel leuk als je zelf stuk of drie man voorbij gaat maar als verdediger is dat wel wat minder.

    Ik heb natuurlijk nog geen trainig, masterleage of andere dingen gedaan, gewoon gespeeld.

    Laat je niet afschrikken door mijn post, het is & blijft een zeer leuk spel!
    En misschien moeten wij maar gewoon beter oefenen in verdedigen?
     
  17. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat je het probleem zelf al hebt geanalyseerd! Het is gewoon veel oefenen, ik weet nog toen ik begon verloor ik zelfs na enkele potjes nog met 4-0 op 2 sterren :eek: Terwijl ik nu dus al 8 seizoenen op 5 sterren speel en al die seizoenen lands-, beker- en WEFA kampioen ben geworden :cool: Veel oefenen en je wordt steeds beter.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vrees dat dit even niet doorgaat. Net mijn TV-kaart geinstalleerd (2e-hands, gehad, WinTV-USB) maar hij herkent mijn AVI-speler niet (gewoon Windows Media-Player). Ik heb de fabrikant geschreven en zolang ik geen antwoord heb, kan ik geen filmpjes opnemen.
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo... net even met 9-3 gewonnen van belgië ;) Khad ff alle namen van het elftal lopen editten enzo en nu hoor je idd zo het comentaar als iemand aan de bal is, is wel lachen. Maar de enige reden waarom een tegenstander bij me scoort is omdat van der sar telkens uit zn doel loopt. Maar dat blijkt denk ik te komen omdat als je Y drukt dattie uit zn doel komt. Dat doe ik dus telkens onbewust.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Level 1? :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina