kan iemand me helpen met het spel splinter cell ik kom er namelijk niet meer uit. Het gaat om de 2e missie op het balkon je moet dan naar het andere raam toe maar het alarm gaat dan elke keer af als je via de dak goot gaat is er een andere weg of doe ik het niet goed ik kan geen camera,s vinden of bewakers please help
Schiet die lichten uit die aan de rand onder de rand waar je klimt zitten. dan kun je zo naar het andere raam, ik heb hier zelf ook lang vast gezeten het is geen schande! greetz wooly
neeeej, nix lichten kapot schieten. je moet eerst onder die ramen doorsluipen. dan moe je de linker analogstick indrukken bij de muur, dan kan je precies onder die ramen. dan ga je naar da balkon langs die regenpijp. Dan ga je HEEL stil bij dat raam. doe je het open en dan klim je er dus door. (HEEL STIL) dan staat er dus zo'n gast in die kamer. die ros je op zu kop. dan praat je met die andere gast, en dan hep je 2 deuren. enne.....dan zoek je het zelf maar uit.
Dit probleem heb ik zelf ook gehad... De oplossing is heel simpel; je moet alle lijken goed verbergen in donkere ruimtes en in hoeken. Als je ze midden in het licht of op het pad laat liggen, dan gaat het alarm af, omdat ze een lijk gevonden hebben (staat ook wel linksboven op het scherm als het alarm afgaat) Dit is de enige goede oplossing (voor zover ik weet dan ) Het kost even wat tijd, maar dan heb je ook wat
De oplossing is heel simpel; je moet alle lijken goed verbergen in donkere ruimtes en in hoeken. Als je ze midden in het licht of op het pad laat liggen, dan gaat het alarm af, omdat ze een lijk gevonden hebben (staat ook wel linksboven op het scherm als het alarm afgaat) Dit is de enige goede oplossing (voor zover ik weet dan ) Het kost even wat tijd, maar dan heb je ook wat idd dit is de goede oplossing