Dit is deel 2 van de vraagstelling: HOE KRIJG JE MSN OP SCHOOL? Het is al langer bekend dat je geen MSN op school kunt krijgen, en dat je via www.trillian.cc/ een programma kunt downloaden, buiten de FIREWALL om om Messenger te instaleren. Maar er moet een andere oplossing zijn om dit probleem op te lossen: www.e-messenger.nl Bied een mogelijkheid om online te gaan zonder MSN te installeren. Nu is dus alleen het probleem, dat het woord "MESSENGER" geblockeerd is op deze computers, en word tegengehouden door de FIREWALL. Nu is mijn vraag: Is er een hackprogramma dat de firewall weg kan halen, of is er een online-MSN-site...die de computer niet blockt Groetjes van D'niesje, dniesje@isblij.nl
Httport toevallig al eens geprobeerd? Dit is zogenaamde tunneling software dat applicaties die normaal gesproken via bepaalde poorten het internet opgaan, dit gaan doen via poort 80. Dit betekent dat als je kan internet browsen maar alle andere poorten geblokkeerd zijn, je toch via die ene poort (80) andere applicaties verbinding kan laten maken.
anders registreer je een .tk domein waar je niet messenger als woord inzet, dat je linkt naar een webmessenger
je kan ook met maar 2 bestandjes msn draaien, het exe bestandje en een dll bestandje volgens mij... heel simpel die ff in een .rar zetten, bestandje openen, vervolgens dubbel klik op het exe bestandje en je opent MSN en kan gewoon msn'en. Dit werkt bij ons iig heel goed
ik heb ook nog een vraagje (denk dat ik hem hier wel kan stellen). hoe kan je om de website blokkering van de school heen komen? ik zat te denken aan in-frame of werkt dat niet? misschien heeft iemand een oplossing?