[Fable] gaafste gedeelte van het spel

Discussie in 'Algemeen' gestart door ormagon, 11 okt 2004.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    De naam van het spel staat er bij zodat waneer het wissel forum wod op geheven je de threads terug kan vinden. Staat in de FAQ als sticky.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2004
  2. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    kej ik zal em aanpassen

    wat vond jij et gaafste tot nu toe?
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    De "filmpjes" tussen door die wand kleden dingen, dat vind ik gaaf

    Die zijn trouwens te bewonderen in de hero's guild he, er is daar een hal ergens onder het gebouw, de ingang is in de buurt van de wereld kaart.
     
  4. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Zonder twijfel de arena. Die sfeer daar is voor mij tot nu toe ik onovertroffen. Kreeg ook een 'battlebots' gevoel door al die vallen die er staan. :D

    En natuurlijk de eerste keer dat ik iemand onthoofdde. Was echt geweldig, bash een deur in, versier een vrouw (onder de neus van haar man), schiet daarna met een pijl zijn hoofd eraf, en begin ermee te voetballen. Nu nog een ring vinden om met dat wijf te trouwen. Waar vindt je die eigenlijk? :p
     
  5. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    In de meeste item winkels
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb al een ring gevonden en ben nu getrouwd met die burgemeesteres. Ben haar alleen kwijt geraakt. :p
     
  7. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vind je vanzelf terug :)
     
  8. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Leukste stuk vond ik de graveyard path na die quest met dat armor springen heel de tijd zombie's uit de grond 8) lekker allemaal killen combat multiplier in de 90 *) echt lagge al die dooie gasten in een klap doodslaan
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  9. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    The Arena overduidelijk :9
    maar vind die spoilers knap irritant btw hehe moet steeds selecteren om eens een fatsoenlijke zin te lezen :D
     
  10. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    met mn good char heb ben k voorbij arena, evil heb ik inmiddels volledig uitgespeeld, denk dan aan alle doors, keys, kisten heel die crapzooi :) SPOILER ALERT wie is er trwns met lady grey getrouwd? SPOILER
    ik met evil wel, met good ga ik dat niet doen.... het gaafste stuk vond ik het kind zijn, de arena en die shit op da graveyard.
     
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    cough thunder cough
     
  12. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    huh don't get it
     
  13. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    het mooiste stuk nu vind ik
    als je je moeder uit de gevangenis daar moet halen. Over het kerkhof en dan dat verhaal. Het inbreken bij die guard, egt super. en op een mooie 2de plek komt
    THE ARENA
     
  14. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    is die arena laatste quest of zo ?
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    nee joh.

    Gaafste dingen vond ik, balverines killen waar en hoe dan ook in arena was wel vet 7 van die dingen in slow mo naar de balverin hemel hakken.
    die wand filmpjes de heletijd, en schattten zoeken en zo wat ik gewoon nog niet gedaan heb en zo maar doe ik met me evil char wel :)
     
  16. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je trouwens sex met je vrouw?? bedoel ben getrouwd volledig goed en ik krijg alleen irritante kut wapens van haar die nahja op zich wel sterk zijn :p (ben met ozn dame uit de guilt getrouwd en wonen nu heel lief op een heuveltje in oakfield :p)
    nahja hulp gevraagt want wil namelijk alle wandschilderingen en sex is daar 1 van die heb ik dusn iet :mad:
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    lees ff de andere topics misschien?
     
  18. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn meedere die ik geweldig vond maar Arena vind ik dnek ik wel een van de leukste *)
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaafste gedeelte vind ik de arena. Leuk gedaan (Gladiator gevoel). :)

    Niet zozeer het gaafste gedeelte, alswel het leukste, vind ik het schoppen van de kippen. De reacties die de burgers hierop geven, verhogen het humor gehalte aanzienlijk. :)
     
  20. PhoeniXiaN

    PhoeniXiaN Hoi

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ormagon, daarmee bedoelt hij dat het niet de dochter van mace is, maar de ZUS(!) van thunder....
     

Deel Deze Pagina