Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee: Niet 1.... ..... Maar 2 Sterren! :+
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ahhh hahaha, jaja, knap lastig hè? :D
    Toch knap dat je er maar 3 tegen kreeg :D
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaja, controll ik opeens van der sar... loop ik automatisch het goal uit en dan sta je daar ver uit je goal :|

    Maar die punten die ik scoor zijn allemaal intikkertjes en afentoe eentje vanuit de zijkant die er dan zo vliegend erin gekopt wordt maar niet echt mooie shit ofzo :mad:

    Kga maaris slapen, ben nog steeds ziek :'-(
     
  4. driewieler

    driewieler Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    oke oke kan iemand mij helpen..ik lees veel goede reviews over dit voetbalspel.
    Nu ik hem heb..zie ik dat je maar uit weinig clubs kan kiezen, ze staan zo kris kras door elkaar..
    waar zijn de duitse clubs , of de engelse clubs..
    ik zie bij clubs wat nderlandse, spaanse en italiaanse..maar voor de rest kan ik bv..borussia dortmund, of marseille niet vinden..
    of zie ik iets over het hoofd..
    bij fifa zijn alle clubs netjes uitgestald.
    Kan je niet gewoon bv voor nederland , of duitsland kiezen en dan weer kiezen uit een club uit dat land?
    bij voorbaad dank
     
  5. driewieler

    driewieler Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps sorry , ik had beter moeten kijken..gevonden.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Bron: owns.nl
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, ik denk dat je nog wat moet oefenen met verdedigen. Dat gaat je bij toch echt niet lukken...

    Gisteren PES4 gekocht, meteen op 5* zitten spelen. Hij is anders dan WE8, voelt anders aan. Ik vind hem dus lekkerder spelen dan WE8 (dat is voor het eerst, een PES game die beter speelt dan WE), en hij ziet er beter uit. Geen slowdown (op 50 hz, 60hz heb ik nog niet geprobeerd). Meteen met de HCE eredivisie begonnen. Ik heb nu al een paar goals gemaakt, die in WE8 niet lukte. Enne Laurensversluis?????? Ook in PES4 op de PS2 kun je de Recoba truuk doen. Ik deed hem gisteren, uit een voorzet in een keer uit de lucht, onderkant lat in de goal. Ik heb hem gesaved dus als ik straks kan opnemen dan post ik hem wel.... Zieke shit hoor..
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren ter voorbereiding FIFA 2004 gespeeld en me weer geergerd aan:

    * Een bal die ik door de keepers borst schoot!
    * De rechthoekigheid van de spelers.
    * de gameplay bestaat uit:

    Tackle, pass, bal kwijt, tackle, pass, weer bal kwijt, tackle, pass dan valt de bal goed en schiet je hem "alweer" in dezelfde hoek.

    * onnatuurlijke bewegingen en de schietstand van de voeten.

    Ik wil:

    Meer tempo en realistische bewegingen!
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, dan kun je echt maar een ding doen haha. PES4 aanschaffen. Maar je kunt ook PES, PES2 of PES3 aanschaffen. Alle drie deze games benaderen het voetbal beter dan de nieuwste telg uit de EA fabriek...... Fifa blinkt uit in eentonigheid. Het is teveel van hetzelfde, iedere wedstrijd is hetzelfde. De goals lijken allemaal op elkaar, je kunt niet -let wel- op een realistische manier een bal van 25 meter in de kruising draaien. Je kunt wel van afstand scoren (makkelijk zelfs) maar ik geloof het niet... Het ziet er niet geloofwaardig uit.....
     
  10. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Het ergste vind ik nog van die bewegingen die niet kunnen ik zal proberen een voorbeeld te beschrijven:

    Ik sta met een man in de rug, met mijn rug naar het doel toe.
    Ik krijg de bal,op de linkervoet, aangespeeld op 18 meter van het doel, nog steeds met een man in de rug.

    Op een wonderbaarlijke manier kan mijn speler, bijna achterstevoren met zijn rechterbeen scoren.
    Alsof zijn onderlichaam een ander kant op staat als de bovenkant!
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat is gewoon echt triest. Zo zie je dat EA er niets van begrijpt (scripted play). In de PES serie heb je dat soort achtelijke dingen gewoon niet.... Tuurlijk gebeuren er ook wel eens gekke dingen, maar over het algemeen genomen is PES zo stabiel als maar kan. De nieuwste editie is trouwens nog een paar grote stappen voorwaarts. Fifa is nu echt volledig overschaduwd.
     
  12. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar ik wel om kan lachen is als je een doelpunt hebt gemaak en je speler in close-up komt.

    Een opgeplakt gezicht.
    vierkante bovenbenen.
    en het lijkt wel een harnas wat ze aanhebben, zo bewegelijk.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, het ziet er gewoon niet uit. En er zijn nog altijd vele gamers en zelfs gamesbladen die Fifa grafisch beter vinden dan PES... Echt onbegrijpelijk, deze mensen verwarren waarschijnlijk de licenties en de reclames die Fifa heeft met mooie graphics.....
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Persoonlijk denk ik dat fifa op grafisch beter wordt beoordeeld, omdat je voetballers kan herkennen. Bij pes moet je het echt van de namen hebben. Voor de rest ownt pes natuurlijk. Ik speel liever voetbal zonder mooie koppies dan dat ik elf voetballers herken, en dat ik zelfmoordneigingen krijg vanwege de gameplay.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zag FIFA gisteren in de winkel, werd door twee jongens gespeeld. Ik kan me wel voorstellen dat- als je het spel van een afstand bekijkt - je het mooie frisse kleurtjes vindt. Scherpe schaduwlijnen en zo.. Tsja als je het daarop baseert zien de graphics er leuk uit. Maar zoals jullie al aantonen... kijk niet te close naar het spel! 8) Zouden sommige resensisten het spel wel goed bekeken hebben? Of meer gedacht: Oh ja FIFA! Even goede resensie schrijven anders krijgen we volgend jaar geen FIFA meer toegestuurd van EA.
     
  16. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het kan wel?
    Ik heb het tig keer geprobeerd.....wat doe ik dan fout??
    Ik weet het echt niet meer. :{
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zozo, even een paar daagjes niet gekeken en hoppa, ik kan hier weer een hoop lezen.

    @Han: Heb je al iets gehoord van de fabrikant!?
    @Cyraxx77: Ik ben benieuwd naar je filmpjes.
    @Iedereen: Filmpjes totdat we scheel zien tot aan 4 november:9 .....anders wordt ik gek!.

    Ik heb net de PES4 versie gezien. Man man man, gozer speelde op het hoogste niveau. Was echt top om te zien.....hij won dik ook trouwens. Ned-Port.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Niks nieuws. Nog steeds release-datum 4 november.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    En of het kan.... Ik had ze beiden op 3 gezet (freq. en acc.) en ik deed hem zo drie x achter elkaar in de wedstrijd waarvan die ene uit de lucht en onderkant lat wel de mooiste was (was ook de enige die er ook daadwerkelijk inging hoor haha). Maar misschien dat het in de X-box versie niet kan, lijkt me wel stug hoor......
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, lijkt me lachen om het jullie te laten zien. Moet alleen nog ff een camara ergens zien te lenen.

    Het spel is echt geweldig, hij speelt soepeler dan WE8 en die is juist meestal degene die het lekkerst speelt. Gisteren een competitie (HCE) begonnen op 5* (6 moet ik eerst nog vrij spelen). Na vier wedstrijden 22 goals voor en 1 tegen en de volle winst gepakt. Hij speelt echt top...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina