hallo. Ik heb vaker een probleem met mn computer dat hij ineens uitvalt. Ik krijg dan een blauw scherm en alles herstart gewoon. Sinds ik mn bios heb geupgrade heb ik dit nog maar heel zelden.....
Nu echter heb ik iets nieuws, mn computer liep vast toen een applicatie vast liep. Niets aan de hand zou je denken. Gewoon xp herstert op de nbormale manier. Ik kreeg toen een foutmelding ofzo dat ik een A:/ nogwat fout had. (ben vergeten wat er stond) Ik de computer uit gezet en weer aan. Nu kan ik wel opstarten, maar daarvoor moet ik steeds op f1 drukken om voorbij de volgende mededeling te komen...
Wat moet ik hier aan doen. Heb geen flau idee wat dit betekend. MvG.
edit: Ik heb een AMD Athlon 3200+ 64bit, 1 gig ram, geforce6800gt. Ik heb een item op mn desktop genaamd 'magic bios'. Ik heb begrepen dat het met mn bios instellingen te maken heeft??
edit edit: ik heb wat lopen klooien in het cmos setup..alles werkt wel dus dat is goed
. Ik zag dat je een hoop dingen kon veranderen daaro. Wat me op viel was dat mn agp aperture op 128 mb stond. Ik heb een 256 mb kaart...klopt dit dan wel? Ik kan hem nmlk ook op 256 zetten..
Laatst bewerkt: 14 okt 2004