Censuur XBW

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nnex, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Aan alle mensen die zo gek zijn om links te zetten naar illegale zooi: uw tent wacht bij ingang 3 van vlucht 243! Pak uw laptop en zet uw tent klaar voor een ban uit Nederland!
    Een pretige vlucht met "heaven(haalt sticker weg stat Hell)Airlines".:D

2. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, maar dan heb je van die gasten die die dingen niet lezen maar meteen een neus naar de dichtsbijzijnde illegale zooi thread gaan en dan ook niet de FAQ hebben gelezen... |:-
    Tja, dan vraag je er wel om moet ik zeggen...

3. nnex

nnex just NNEXíng it,baby

Leuk Bevonden:
    0
    ik had helaas geen ander antwoord verwacht van een xbw mod.....jammer :'-(

als je alle pots had gelezen vroegen we gewoon een normale, specifiekere uitleg waarom niet over nieuws gepraat mag worden als het over een gelekte versie van halo 2 gaat.
    over gelekte HL2 versies werd toch ook volop gepraat op internet??
    (voor de 10de keer!: zolang je maar geen link plaats of uitlegt hij je bij de Halo 2 download kan uitkomen)

---NNEX---

4. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je niet over de gelekte versie van halo 2 praat en als het niet in het nieuws was gekommen dan wist niemand dat je halo 2 kan douwnloaden.
    daarom sluiten die mods al die halo 2 Leaked treaths om de schade van de gelekte halo te beperken!
    die XBW crew zijn nogal de maatjes van microsoft alles wat ook maar te maken heb met illegaal word gelijk als taboe gezien

5. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    12e keer!!!
    8)
    Nee erhmmm week veel:p
    Maar ja, als ze [LET OP: AAN ALLE GASTEN DIE HET NIET KUNNEN LATEN: GEEN LINKS O.I.D.!!! Oh ja, stelen is slecht! 8)

6. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    B.S.

7. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk geef ik ze van |de schade beperkt houden| *)
    oke ff offtopic maar waar:Nog 27 dagen 2 uur 20 minuten en 20 seconden!!!!! }:]

Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  8. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Erhmmm ik zie nu pas zo'n beetje dat er minstens 2 threads op de mainpage van XBW zijn verwijdert... GJ guys(y)

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wij sluiten om te voorkomen dat mensen met kopieen het spelplezier voor de anderen gaan verpesten!

Dat is de enige reden, we zijn een onafhankelijke site, voor en door gamers.
    Ik zit er niet op te wachten dat ik HALO 2 al ken, voordat ik hem ooit gespeeld heb.
    Wij willen ook op 11 November die CD met trillende handjes in de Xbox stoppen.

Dat is toch duidelijk genoeg en gelukkig weet onze zeer gewaardeerde member "CDhoesje" met maar liefst 10 posts hoe de vork echt in de steel zit!

10. nnex

Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf het communisctisch gebrabbel vinden en nergens op slaan...maar ik ben dan ook maar een normale forumuser 8)

---NNEX---

11. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Amen
    _O_

Als ik Halo2 ga spelen wil ik niet het gevoel hebben van dat ik al weet hoe multiplayer helemaal in elkaar zit de wapens tot elke polygon ken en precies weet hoe de Single player gaat. :{
    En wie in Nederland wilt er nou een Franse versie ervan? En nee dat is alles wat ik erover ga zeggen want ik zit nou niet te wachten op een ban dus... Aan alle gasten die dat wel willen: spammen!!! |:-

Eigenlijk haat ik alles dat met Frans te maken heeft al... Dus ik zou het liefst al meteen een M16 pakken en hun neerknallen... O-) (behalve Ubi soft dan:D 8)

Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tevens kunnen mensen die hem nu al hebben een boette verwachten van $100000 en een xbox live ban ... ook sites die mee werken door links en info te plaatsen van halo 2 pics kunnen worden vervolgd

13. Keukenhufter

Leuk Bevonden:
    0
    wat dat betreft is het maar goed dat halo 2 in franse taal is gelekt.
    helemaal niemand zit te w88 op een masterchief die frans spreekt! |:-
    Klik hier voor een franse MC (Geen spoiler)
    als het gewoon een engelse versie was dan was de schade veel erger

14. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    100.000????? Wow... Dan moet je er echt veel voor over hebben om dat te doen...

15. Keukenhufter

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hoog ze die boete ook maken het is moeilijk om erachter te komen wie er een kopie van halo bezit
    Ze moeten gewoon die sites aanpakken die het mogelijk maken om halo2 te douwen!

16. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    AAAAARGHEL!!!! Weet je, dat is erg! En ik dacht dat Frans op school al erg was!(had er nooit naar geluisterd nog wegens school, moet het wel overleven dus...)En ja ik ben het wel DIK met je eens dat het het beste was dat er een Franse versie zou uitlekken dan een Engelse...
    Volgens mij zou er dan veel meer interesse zijn....(en een hogere boete
    :+ wat dacht je vanb 200.000? }:] )

oh ja, en opeens is Halo niet meer cool als ik het in het frans hoor... Dan zijn het gewoon een stelletje flikkers in een teringtubbie schip...

17. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die xbox live ban niet zo veel meer uitmaakt na die boete....

18. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0

8) leger aan de deur:"ja hier met Halo2 en de 100.000 dollar!" gast:"oke hier en hier!!!" "Dan word je nu gebanned van xbox-Live!!! _0/" ..."Wat hebben jullie daaraan als ik geen eens geld meer heb om op xbox-live te gaan?"

19. nnex

Leuk Bevonden:
    0
    alles wat frans is zuigt inderdaad heel erg, maar mocht er morgen ineens een "gelekte versie" op mijn deurmat liggen kan ik mezelf toch niet bedwingen om hem ff erin te duwen hoor...daarvoor is halo 2 gewoon te onweerstaanbaar.
    (begrijp me goed, ik ga hem niet zoeken om te downloaden ofzo, was meer een soort van statement O-) )

alsof ze mensen kunnen vinden die halo2 spelen....je bent wel erg dom als je hem zou hebben en gaat spelen en dan vergeet je utp kabeltje ff los te halen voor eventuele scans op Xbox Live 8)
    beetje overdreven die 100.000 dollar boete hoor. Maarja...past wel goed in het rijtje bij censuur, dictatuur en onderdrukking :+ _0/

Rule by Fear,Bungie }:]

---NNEX---

20. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe same to me als ze het ff onder de deur schuiven... lalalala he! kijk nou! nou ff uitproberen en weggooien ofzo... Ik bedoel ik ga niet ff snel naar de juten toe(ja, wat geven die nou om een stom spel? hun geven alleen om fietsen!:D)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina