Censuur XBW

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nnex, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat is geen onderdrukking maar dat zijn gewoon de kaders van dit forum. Er zijn afspraken gemaakt waar het hier wel en niet over gaat. Ik heb regelmatig vergaderingen waar een agenda voor gemaakt is. Dan is ook de afspraak dat er niet over andere zaken uitgewijdt wordt. In jouw redenering is dat dan ook onderdrukking, lijkt me niet dus.
    Kijk uit om al te snel ergens termen aan te hangen die stigmatiserend werken. Probeer gewoon inhoudelijk toe te lichten wat je bedoelt want misschien ben ik het dan zelfs wel met je eens.

2. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus Gat Het Hier Nog Wel Over Halo ?????????????????

3. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Het gaat niet over halo maar over cencuur van xbw.
    Ik vind niet dat XBW kan zeggen dat ze onafhankelijk zijn als ze praten over een gelekte versie verbieden.

Ik ruik steekpenningen van Bungie.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee .... deze thread gaat over XBW en censuur en heeft niets met Halo te maken

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het is heel makkelijk:

Dit forum is een democratie, maar wel 1 met regels.
    De regels worden gemaakt door mods/admins en als je je niet aan de regels houdt wordt dat afgestraft!

Wij stellen nou als regel "Niks inhoudelijks lekken over HALO 2" en dan kunnen mensen dat communisme of censuur noemen wij noemen het:

"Beleid"

En daar heb je je gewoon aan te houden.

6. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor een echo... En ik voel me gestigmatiseerd.

7. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook niks inhoudelijks over singeplayer Halo 2 horen tenzij het van Bungie zelf komt. Maar het valt me mee van Xboxworld.nl dat deze thread nog open is. Toch niet zo narrowminded als ik vermoedde...

8. nnex

nnex just NNEXíng it,baby

Leuk Bevonden:
    0
    je weet het leuk te brengen, maar je sprint een beetje van de hak op de tak.
    je kan er wel allemaal voorbeelden bij gaan halen waar censuur ook van toepassing zou zijn, maar das de reinste onzin.
    het feit is nog steeds dat als nieuws niet gepost mag worden dat er censuur word gepleegt.
    wat je ook zegt of doet..je kunt er niet omheen!

en nee, we hebben het hier niet over halo 2,cd hoesje, het gaat over de censuur pleegende mods en dat wij een verklaring vragen.

---NNEX---

9. nnex

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat inderdaad na mijn thread opening ook al gelijk op boze darkwing te wachten die mij wel eens even ging voorschrijven wat ik wel en niet mocht posten en dat ik erg illegaal bezig was en dat mijn vrijheid van meningsuiting per direct was ingetrokken..of zoiets 8)

misschien toch nog hoop voor onze modjes van xbw?? ;)

10. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Als ik eerlijk mag zijn vind ik het eigenlijk wel goed dat HALO 2 gelekt is. Want dat krijg je als je een spel zo overhyped. Begrijp me niet verkeerd tuurlijk is het niet rechtvaardig dat iemand zo'n spel een maand van de voren lekt, maar zeg nou zelf word je niet moe van al die spellen die lang van tevoren worden aangekondigd en dan moet je maar wacht en word weer uitgesteld etc. etc. Is gewoon een vorm van brainwashing wat ze met HALO doen ze hypen het spel zo op dat straks iedereen als een zombie naar de winkel gaat om het spel te halen. Inplaats dat ze gewoon aankondigen dat ze een spel gaan releasen wanneer ie bijna af is inplaats van wanneer ie nog moet worden ontwikkeld. Dan krijg je niet soort zaken niet.

11. nnex

Leuk Bevonden:
    0
    precies....als men de kat op het spek bind, moet men niet vreemd opkijken als het spek ineens weg is (of te downloaden is op internet :+ )

---NNEX---

12. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Laat mij dan de dictator zijn die in deze boze gecensureerde wereld hier een slotje gaat plaatsen.

De regels zijn bekend, hou je eraan en er is niks aan de hand!

Het is altijd tekenend voor iemand die zijn gelijk probeerd te halen om mensen aan te vallen, waarschijnlijk als teken van zwakte.

Dat je een inhoudelijke discussie wilt vind ik oke, maar dat is geen reden om mensen die het oneens zijn, hypocriet met een smillie te kakken te zetten.

Discussie gesloten!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina