Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

  1. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Op andere fora staan ook leaked-pics, single player spoilers of what ever. Post die hier alsjeblieft niet.
     
  2. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je illegaal nieuws van een andere site afhaalt, blijft het illegaal nieuws!

    Of denken jullie dat als je illegaal nieuws van een ander site hier neerzet het nieuws opeens legaal is?
     
  3. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar eerst waren er toch ook screens van bijv. MP halo2, dat mag toch wel? (niet dat ik die kan vinden :+)
     
  4. El!te

    El!te WORT!!!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool pics!
     
  5. El!te

    El!te WORT!!!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Maaruh, komen er nog meer of niet? :confused:

    Maar wat er stond van dat wapens wisselen met een marinier is eingelijk al heeeel oud nieuws ;)

    Maar goed gedaan gasten! Mooi pics! _O_
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Holy shit, naamroof! ;) Ik dacht ff wtf, ik heb vandaag helemaal niet in SP forum gepost. was jij het. Zeker bij het registreren erachter gekomen dat Elite al bezet was en toen maar El1te van gemaakt ;)

    no hard feelings.

    *whahah, vergelijkt postcount en datum van registratie.
    **kroont zichzelf tot Veteran Elite.
     
  7. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3

    hahahaha :9
    hij d8 gewoon elite is zo'n goede vent die wil ik ook wel zijn :cool:

    zijn in halo 2 nu de levels groter of meer levels (discussie met een vriend)???
     
  8. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Beide. iig groter. Dat is al es bevestigd ( 5 x AOTCR) meer weet ik niet, denk het wel...
     
  9. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ogh dat meen je niet :{ nog grooter :eek: (:D)

    meer is wel leuker maar groter :confused:
     
  10. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    meer vrijheid?
     
  11. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    jea
    je kan de covenant verschillend benaderen als bijv de ene straat in gaat! dan kan je niks tegen komen en in andere kan je weer in de val lopen het staat in de gekopieerde artikels!
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Kortom, Een grote replay-waarde ;)
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat niet echt onwijs te wachten van kom nou kom nou halo 2!! Maar nu begin ik wel een beetje kriebels te krijgen O-)
     
  14. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Verwijderd. Over informatie uit de gelekte versie van Halo 2 gaan we het dus niet hebben. - XiroKe
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2004
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    /Mod Verwijderd. - XiroKe
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2004
  16. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook al gehoord en vind et echt vaag, hoop dat ze het goed uitgewerkt hebben enzo, ben heel benieuwd hoe ze het hebben gedaan, ben ook benieuwd wie je tegenstanders zijn als je voor die andere ras speelt

    edit. ff vergete O-)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  17. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn er
    13
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Best grappig er is nog niks tot minimaal over de singleplayer bekend en toch worden er tientallen pagina's over gediscussieerd.

    Ondanks de minimale informatie heb ik er toch vertrouwen in. Aangezien Bungie de 1e keer ook fantastisch werk afleverde. De omgevingen waren geweldig(wat meer buiten levels zijn welkom), je had verschillende moeilijkheidsgraden, dus voor ieder iets wils. Het verhaal was goed uitgewerkt met een verassende wenning. Door dit alles speelde je zo door de game heen. En dit was misschien het enigste minpunt, te weinig game-uren. Maar dit werd ruim vergoed door de co-op en multiplayer.

    En wat ik in het filmpje van de E3 van 2002/2003 zag vond ik al geweldig, masterchief die een groep soldaten helpt de covenant af te schudden om vervolgens op een warthog te stappen. Om daarna een alien van zijn ghost te schuppen. Ik vond het echt fantastisch hoe veel actie er in voor kwam. En je blijft kijken en kijken. En op 11 november blijf ik spelen en spelen:).
     
  19. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben sinds die sneakpeak van die nieuwe trailer (dat shaky cam filmpke van een maar seconden) veel meer opgewonden voor de sp :eek:!
     
  20. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een andere filmpje gezien van zo'n 3 min en als je dat ziet word je pas echt gek, damn :9
     

Deel Deze Pagina