Werd ik ook. Je moet achter een rots verschuilen aan de rechterkant van de brug. (Niet oversteken dus.) Op een gegeven moment rennen er drie Grunts de brug over en die kan je er af schieten. Dan ga je iets links van de rots staan en kan je de Elites steeds even zien kijken waar jij staat. Met je gun schiet je de resterende Grunts af. Als er dan zo'n Elite naar rechts springt gooi je links van hem een granaat. Ze lopen nooit naar de granaat en de Elite zit 'vast' tussen de afgrond en de granaat. Als de granaat afgaat wordt die ene in de afgrond geblazen. De overige moet je ook met een granaat te lijf, zodat het schild sterk verminderd is. Daarna er vol op af rennen met je Assault Rifle. Dat was mijn tactiek. De banshees kan je uitschakelen terwijl jij in de rescue capsule staat.
Alles legendary natuurlijk, in mijn eentje, co-op is voor watjes. (nee maar t klinktr wel stoer )Ik heb zel;fs alles op alles, maar zelfs DAN krijg je niet nog iets extras
Dat is nou de reden waarom ik dit spel haast nooit meer speel. Zonder enige vorm van beloning is het (voor mij) moeilijk om zoveel moeite te doen. Zonde van m'n tijd....
het is toch kei fun als je alles uithebt en die schieldjes zijn toch chiq(buiten als je er niet op let!!)